Nieuwe Feral games

ik heb Feral een mailtje gestuurd over de "coming Soon" games en dit heb ik dus teruggekregen

Thanks for your nice e-mail and your interest in our game. Here is what we think the next releases will be:

1. Worms 3D - April
  2. XIII - April
  3. Republic - May
  4. Enemy Engaged - June

XIII and Republic are localized in Dutch.

Best Regards,

Feral Interactive

Het zal nog lang duren voordat de games er zijn maar er zijn 2 in nederlands en… ZE KOMEN! :smiley:

Hopelijk is de Worms 3D beter dan op de PC, want daar is die afgebarnd door Gammo ....

[quote:d7d5fe0fe1="himac"]ik heb Feral een mailtje gestuurd over de "coming Soon" games en dit heb ik dus teruggekregen

Thanks for your nice e-mail and your interest in our game. Here is what we think the next releases will be:

1. Worms 3D - April
  2. XII - April
  3. Republic - May
  4. Enemy Engaged - June

XIII and Republic are localized in Dutch.

Best Regards,

Feral Interactive

Het zal nog lang duren voordat de games er zijn maar er zijn 2 in nederlands en… ZE KOMEN! :D[/quote:d7d5fe0fe1]

Gaaf! :smiley: Feral komt vaak met mooie games!
(P.S. ik heb bij punt 2 XII veranderd naar XIII)

Greetz Dennis :wink:

ik dacht dat XIII van aspyr ging komen, nu ja het doet er niet toe zolang er maar macgames bestaan.

Ah yeah de demos zijn nu ook beschikbaar! [b:84d4b50e82]http://www.feralinteractive.com/[/b:84d4b50e82]

Vanavond even lekker downloaden!

[quote:f7902ce409="himac"] XIII and Republic are localized in Dutch. [/quote:f7902ce409]

Euh wil dit zeggen dat enkel de interface / on-screen text in het NL is of ook de stemmen van de personages ?

heb ik net XIII voor de Gamecube gekocht, komt'ie ook naar de Mac :? :cry:

Is eigelijk al een tijdje verkrijgbaar voor Mac