nieuwe firmware ipod

Sinds deze morgend is de nieuwste firmware beschikbaar voor de ipod video. Heb hem geinstalleerd maar toch 2 opmerkingen:

• hij heeft nog steeds de bug dat hij lange nr’s soms skipt
  • nieuwe bug: een song een rating geven loopt soms fout, soms krijg je het beeld van de rating maar verander je bvb het geluidssterkte.

iemand anders ervaring met deze laatste nieuwe update ?

heb je ook al de update van itunes geintsallerd?

anders kan het misschien daar aan liggen.

Zijn er ook niet functies bijgekomen? Zoals die 2 seconden tussen de nummers weghalen :wink:

[quote:4ffdee82a2="formulefan"]heb je ook al de update van itunes geintsallerd?

anders kan het misschien daar aan liggen.[/quote:4ffdee82a2]

had eerste de nieuwste itunes geinstalleerd. Dan pas de update via itunes uitgevoerd.

ik zie net op www.apple.com/ipod/download dat er voor de mini nu 1.4.1 is ipv 1.4... Er zouden bug fixes in zitten, dus ben benieuwd. Ga meteen proberen.

Op het eerste gezicht is er voor de mini niets veranderd, maar ik heb de laatste tijd ook geen last gehad van bugs.

Heb de iPod 5G die toch nog best last had van bugs (menu's waren niet vloeiend, ging niet uit in video-mode en de video functie werkte niet optimaal), maar met de nieuwe update worden vrijwel alle bugs eruit gehaald. De menu's gaan weer vliegens vlug en terug- en vooruit spoelen in video-mode gaat een stuk beter. Er zitten nog steeds fouten in er wordt al op verschilende forums gemeld dat er een nieuwe bug zit in de video functie namenlijk dat hij bij grote files gaat haperen en daarna doet hij het weer echter zonder geluid. En de functie om de backlight aan te doen (menu ingedrukt houden) is veranderd, als je nu in een willekurige map bent en menu ingedrukt houd gaat hij terug naar het hoofdmenu.

inderdaad, deze thread volg ik:

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=309676&tstart=0

Een verbetering (althans bij mijn iPod) is dat de batterij indicator het eindelijk fatsoenlijk doet en niet zoals voorheen opeens een halve batterij aangeeft na een half uur speeltijd. Heeft iemand anders dit ook gemerkt toevallig? :)

[quote:8bf3b1ec2e="MicMac"]Een verbetering (althans bij mijn iPod) is dat de batterij indicator het eindelijk fatsoenlijk doet en niet zoals voorheen opeens een halve batterij aangeeft na een half uur speeltijd. Heeft iemand anders dit ook gemerkt toevallig? :)[/quote:8bf3b1ec2e]

Ik had, en heb hier nog steeds last van… Ik wacht met updaten, totdat :apple: de bugs eruit heeft gehaald.