Nieuwe forum-software

Voor Wordpress bestaat er nochtans ook een erg goede en voor mij veel betere forum plugin dan bbpress. Namelijk WPforo. Heb er mijn 20 jaar oude vbulletin forum naar gemigreerd. Werkt super. Nooit begrepen waarom bbpress dezelfde tabel als de standaard wordpress posts gebruikt. wpforo heeft aparte tabellen.

Wel grappig dat dit topic in het ‘show off’ forum staat ?

Maar de vagina moet herstellen, dit kan volgens de dokter 4 tot 8 weken duren. Vandaar dat er nog niets te ‘showen’ valt.

Al een paar keer eerder naar voren gebracht, want er blijft een soort van optimistische hoop bij mij:

Waarom kan ik in een nieuwsberichten-reactie nog steeds geen wijzigingen aanbrengen?

Soms ziet iets er vóór de publicatie goed uit, terwijl het er in de uiteindelijke publicatie anders uitziet. En daar moet je (ik dus) het maar mee doen.

Ik had iets vet gemaakt in de geciteerde tekst, wat na publicatie niet zichtbaar was.

Het ziet er dan nogal knullig uit. “Vet?? waar vet?”.

Nog even afgezien van type-foutjes e.d. die er dus ook tussendoor glippend, niet meer te tackelen zijn. ?

Verder word ik helemaal gek van die Dyson-advertentie achter de nieuwsberichten.

Daar heb je een hele rij 'blokkers voor.

Ik zie gelukkig al tijden geen enkele ad meer.

Misschien mis ik er een paar qua ad-blocker?

Verder heb ik nevernooit naar een Dyson-advertentie gekeken om iets te kopen, dus die paginagrote advertentie is niet specifiek voor mij bedoeld.

Ik vraag mij verder af, of een adverteerder niet op z’n klompen kan aanvoelen dat dergelijke grote advertenties alleen maar agressie zal opwekken en geen kooplust.

Zet Ghostery terug aan …

Kan mijn avatar niet wijzigen en of verwijderen :question:

Krijg onderstaande foutmelding

En…

?

Multimediaknaller op 27 november 2018 om 08:03

Kan mijn avatar niet wijzigen en of verwijderen :question:

Je bent forum-lid 278 die tot die conclusie komt. Er zijn al vele topics aan gewijd. . :wink:

O sorry ?

https://imgur.com/KvAx94Q

Je zou voor zo’n bedrijf werken. ?

Multimediaknaller op 27 november 2018 om 08:37

O sorry ?
Stuur een PB naar mij en we lossen het op voor je.

dq

Twee jaar alweer.
En we weten allemaal hoe goed het uiteindelijk is geworden.

:wink: