Nieuwe G5: wie heeft hem al besteld?

Wie heeft al een van de nieuwe G5's besteld en wat wat de verwachte levertijd?

H

Ja hier..............besteld 9-6-04. levertijd?........eind juli? Ik reken op augustus.

Welke heb je besteld en is hij BTO of helemaal standaard? Ik heb begrepen dat de 2x2.5 een langere levertijd heeft.

Ik wacht nog even tot na de WWDC Keynote van Steve Jobs. Wellicht komen dan nieuwe beeldschermen en zijn er mooie combinaties te koop met korting. Ik heb een voorkeur voor die 2x2GHz editie.

Tot die tijd blijf ik rustig werken met mijn 400 MHz G4 uit 1999.

2 x 2,5 met airport, 2 x 160 gig hd en 2 gig ram.

mensen met veel geld...

[quote:f7e2e7b05c="Ja Rune"]mensen met veel geld...[/quote:f7e2e7b05c]

Moet kunnen, elkeen die werkt voor zijn geld mag dit ook besteden waar hij/zij dat wil !

Apple moet ook leven hé :smiley:

Trouwens enkel de rijkste mens ter wereld vindt er géén die rijker is dan hem.
En dan vul je zelf maar de definitie van rijkdom in : bv. rijkdom kan ook zijn : in een land wonen dat niet door extreme politici :evil: dreigt te gaan bestuurd worden :cry:

davedive

bestelling moet deze week gebeuren, maar dan gewoon een dual2ghz zonder toeters en/of bellen, die zet ik er later zelf wel in, zoals extra geheugen en een tweede hardeschijf! Ik hoop wel dat ze snel kunnen leveren, heb geen zin om 2 weken of langer te wachten! Maar hoe nieuw is die nieuwe dual2ghz? is dat niet gewoon exact dezelfde machine met een iets snellere brander erin?!?

Dat laatste vroeg ik mij ook al af. Wil ook de 2ghz bestellen, maar dan met de radeon 9600 kaart. Is het dezelfde processor of zijn de 1.8 en 2.0 ook nieuw?

[quote:38584a611b="jackgr"]2 x 2,5 met airport, 2 x 160 gig hd en 2 gig ram.[/quote:38584a611b]

NICEEEEE 8)