Nieuwe ibook en oude G5

Oké, ik ben er wel uit dat ik van de zomer naar macsupport ga en ga thuiskomen met een ibook en nieuw scherm voor mijn G5. Maar is het zo als ik een nieuwe ibook koop, met dan straks 10.4 er op (hoop ik), dat ik dat ook op mijn G5 kan instaleren. Of werkt het niet zo gemakkelijk?

Roel

Voordat 10.4 wordt geleverd op de machines zitten we meer in de maand November/December ... dus die zomer kan je vergeten 10.4 zal op zijn vroegst in Augustus op de markt komen .....

Maar veel plezier met je nieuwe ibook 10.3 is ook geen gek systeem … :smiley:

Volgens mij kun je het wel installeren, maar extras als classic en x11 moeten geloof ik vanaf cd geinstalleerd worden waar ook echt jouw type computer opstaat.

Ik kan iig geen classic installeren op mijn G4 met een G5 cd…

10.4 rel. date is 25 oktober (of 24 oktober, k kijk niet op een dag :P )

Als je je iBook na de introductie van 10.4 koopt, dan kun je wellicht nog meedoen aan het upgrade programma. Wat betekent dat je de laatste release van 10.3 bij je iBook krijgt en voor enkel verzendkosten aan 10.4 kunt komen.

Alleen moet Apple dan dit jaar wel weer zo’n programma hebben.

[quote:88a7522383="maceddy"]10.4 rel. date is 25 oktober (of 24 oktober, k kijk niet op een dag :P )[/quote:88a7522383]

17 oktober zou beter zijn. Dan krijg ik een leuk verjaardagscadeautje van apple :stuck_out_tongue:

Je kan hem waarschijnlijk wel installeren op je G5...maar dat MAG offcicieel niet! Maar goed, wie (particulier) heeft er nou geen illegale software op z'n computer staan :innocent: :P