Nieuwe Ibook, slecht voor je relatie

Hoera, mijn eerste apple is binnen. 15 augustus was het zover en mijn nieuwe ibook werkt perfect. Alleen heb ik er een probleem bij: Mijn vrouw komt er niet meer achter vandaan. Zijn er meer mensen die na aanschaf van de eerste Apple hun computer kwijt waren? Misschien zijn er nog tips en trucs om dit te voorkomen.

Yeps... ik raak mijn Powerbook al bijna niet meer aan...

Ik zou op mijn strepen gaan staan en dwingen dat ze er af moet gaan, het is ten slotte jou Mac !

[quote:36a897763b="Ashwin"]Ik zou op mijn strepen gaan staan en dwingen dat ze er af moet gaan, het is ten slotte jou Mac ![/quote:36a897763b] Het is z'n vrouw, niet z'n zus.... :evil:

[quote:3e8c7b4347="Ashwin"]Ik zou op mijn strepen gaan staan en dwingen dat ze er af moet gaan, het is ten slotte jou Mac ![/quote:3e8c7b4347] Ik heb er gewoon 3 voor mezelf gekocht... :P

Damn, dit is wel omgekeerde wereld.

Had het laatst ook in de trein naar Deventer… Meisje die ik wel is in de trein zie. Kon eindelijk is een excuus verzinnen om aan de praat te komen zonder als een hork over te komen. :smiley:

Blijkt ze iets grafisch doet. Verteld ze vervolgens dat ze iBook heeft.

Dus ik denk: “Ja :apple: , ja :apple: , ja :apple: !!” En stond op het punt mij aan haar voeten te storten in eeuwigdurende aanbidding.

Maar toen werd er gelukkig (op eigen initiatief) nog even verteld dat ze een vriend had. Dus dat theater is mij bespaard gebleven. De rest van de rit nog gezellig verder gekletst. Maar ja, jammer van die vriend natuurlijk. :wink: Ze is al een leuke dame, maar dankzij d’r iBook scoort ze natuurlijk BONUS punten.

iBooks en vrouwen een goeie combinatie blijkbaar.

Een oude iBook is ook slecht voor je relatie! :)

Mijn vrouw jat ook regelmatig ‘mijn’ iBook (gemeenschap van goederen… dus technisch is het voor de helft haar iBook maar ja, ze heeft ook mijn helft nodig heheheh). Dus ik heb een pc voor haar gekocht, ze wilde Wind… Win… krijg het mijn strot niet uit… een Win win windows machine! Aargh! Nah ja, never argue with the misses. En nu heb ik mijn iBook wat vaker in handen. Dus misschien is dat een tip, maar doe wel je best om een Apple based apparaat te kopen. dat heb ik verprutst :wink:

Kijk, mijn vrouw mag GTST kijken van mij. Dat vind ik best wel nobel. Niet iedere vrouw mag even los rond die tijd. Maar nu gaat ze met mijn Ibook op schoot GTST kijken!! Ik voel mij dus dubbel genaaid.

pfff schande

Nou ben ik effe bij dat ik nog niet getrouwt ben. :innocent: :wink:

iBook erin, vrouwe eruit!!

De ideale oplossing! 8)

[quote:5a6307b319="Oortjes"]iBook erin, vrouwe eruit!!

De ideale oplossing! 8)[/quote:5a6307b319]

Nou ik denk niet dat mevrouw dat zo leuk zal vinden.

Ideale oplossing is gewoon nog een iBook kopen.

Dan heb je het genot van beide accesoires. :evil:

Ja maar dat kost ook wat

Saampjes met elkaar chatten vanaf de bank...

Hmm ja, maar moet je is nagaan. Welk krediet krijg je wel niet als je je vriendin/vrouw zomaar een iBook kado doet. (Ze mag dan de bestaande houden, want er is een update geweest.)

Daar kun je weer een half jaar op teren zonder lastige gezeur aan je hoofd. Nah ok… 3 maanden.

Nou dat is ook niet echt goed voor de relatie. Jij zit de hele tijd achter de computer en zij ook. Nou dan zei je elkaar ook niet veel.

Anders zit je samen op de bank naar de TV te staren. Nu hoef je je niet te irriteren aan de hele SOAP parade.

[quote:db9de1ed39="Ashwin"]Nou dat is ook niet echt goed voor de relatie. Jij zit de hele tijd achter de computer en zij ook. Nou dan zei je elkaar ook niet veel.[/quote:db9de1ed39]

iChat met een iSight misschien een optie?

[quote:acef770a86="Oortjes"][quote:acef770a86="Ashwin"]Nou dat is ook niet echt goed voor de relatie. Jij zit de hele tijd achter de computer en zij ook. Nou dan zei je elkaar ook niet veel.[/quote:acef770a86]

iChat met een iSight misschien een optie?[/quote:acef770a86]

O (ik sla mij nu tegen mijn hoofd met hand) ik bedoel het op een natuurlijke manier. Gewoon recht in elkaars gezicht.