Nieuwe iBook = switch!!

Hoi lieve mensen, gisteren ben ik mijn iBookje (12" 512 RAM 40 GB) bij Easyware gaan afhalen. Uitstekende service gekregen trouwens :)

Thuis was de familie toevallig op bezoek dus ik kon aan iedereen mn nieuwe Mac showen. Reacties: waaaaaaaauw, zo wit, zo klein, zo zwaar, kom je nu echt van leuven??, ik moet dat ook hebben, enz enz :lol: Na dat allemaal heb ik voor de eerste keer in mijn leven een Mac aangestoken, het gevoel is onbeschrijfbaar. Tiger is echt leuk en gezellig om mee te werken en die widgets zijn zo sjiek! :slight_smile: Nu ben ik bezig met de transfer van de digitale foto’s en mijn iTunes bibliotheek van de Windows machine naar mijn iBookje. Alles draait zo smooth :slight_smile:

doei windows :x , hoi mac osx :love:

Gefeliciteerd, met je nieuwe aankoop. Ben nu ook nog aan het wachten op men ibook zelfde samenstelling als jou (die hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd gaat worden). Ben ook zeer benieuwd wat mij te wachten staat!

Ben ook benieuwd of het kleine notebookje me gaat bevallen ook omdat het 12" is, is dat nog een beetje leesbaar? :stuck_out_tongue:

[quote:12177592ba="Statics"]Gefeliciteerd, met je nieuwe aankoop. Ben nu ook nog aan het wachten op men ibook zelfde samenstelling als jou (die hoogstwaarschijnlijk morgen bezorgd gaat worden). Ben ook zeer benieuwd wat mij te wachten staat!

Ben ook benieuwd of het kleine notebookje me gaat bevallen ook omdat het 12" is, is dat nog een beetje leesbaar? :P[/quote:12177592ba]
12" is ongeloofelijk goed leesbaar :slight_smile:

Ok, wou het toch nog zeker weten.

Ja ik ben nog even druk aan het sparen om dat setje bij elkaar te krijgen maar geloof me het is leesbaar en beter dan zo'n grote laptop die 5 centimeter hoog is en dan nog 40 centimeter breed is!

Laat maar komen die iBook, sweeeeet :inlove:

CHeers! :apple:

succes ermee!

Statics en Mr. Brown proficiat met jullie aankoop. Ik heb ook nog een tijdje met een 12" iBookje gewerkt aangekocht in 2001, gebruikt tot 2002 en dan terug met de kudde meegelopen en een windhoos gekocht. In oktober 2004 terug van onder het stof gehaald en het ding werkte nog perfect! Even een paar testjes op gedaan en deze vergeleken met de testen van de nieuwe pc en o wonder het ding dat ondertussen 3 jaar oud was werkte beter als de nieuwe pc!!! Natuurlijk ben ik er dan terug mee gaan werken, tot april 2005 en dan heb ik me een PowerBook gekocht (waar ik nu mee werk).

Alvast veel succes met jullie ibookjes, je zal er zeker geen spijt van hebben dat je er een gekocht hebt!

Ook van mij Gefeliciteerd met jullie aankopen, nog vele gelukkige jaren mee !!! :wink:

Proficiat erme!

Ik zie dat je een Belg bent, waar ligt Easyware?
En is dat zo een Apple receller?

Dubbel gefeliciteerd,

met zowel je nieuwe Mac, als je switch naar OS X.

Neem vooral in dit topic eens een kijkje, waar iedereen verteld welke gratis / bijna gratis programma’s hij / zij op de Mac heeft staan… daar zijn altijd ideeën op te doen.

Ik heb mijne powerbook ook bij [url=www.easyware.be]easyware[/url] gekocht en daar zijn de mensen idd zeer vriendelijk en zeer goede service

[quote:89e269f636="DEform"]Proficiat erme!

Ik zie dat je een Belg bent, waar ligt Easyware?
En is dat zo een Apple receller?[/quote:89e269f636]
Easyware ligt in leuven. www.easyware.be en is een reseller.

edit

[quote:5abac31823="LuCaZ"]Ik heb mijne powerbook ook bij [url=www.easyware.be]easyware[/url] gekocht en daar zijn de mensen idd zeer vriendelijk en zeer goede service[/quote:5abac31823]

Ja veel vriendelijker dan die arrogantie bij IT pro

[quote:75eab7f7f0="dede"][quote:75eab7f7f0="LuCaZ"]Ik heb mijne powerbook ook bij [url=www.easyware.be]easyware[/url] gekocht en daar zijn de mensen idd zeer vriendelijk en zeer goede service[/quote:75eab7f7f0]

Ja veel vriendelijker dan die arrogantie bij IT pro[/quote:75eab7f7f0]

In Gent?

gent weet ik niet zo, maar antwerpen zeker !

Gefeliciteerd met je aankoop!!