Nieuwe iBooks zijn gearriveerd! Check Apple-site!!

Ja hoor, daar zijn ze dan, alweer een nieuwe revisie van de iBooks!

Nu ook leverbaar met 900Mhz G3, allemaal geleverd met Ati 7500 videokaart met 32MB Ram, en optioneel harde schijf van 60Gigabytes!

Yeah, way to go Apple :slight_smile:

Nu nog afwachten wat er op 28 april gaat gebeuren!

Greetz,
tfmichie

W00T :mrgreen: Dit zijn echt mooie iBooks... Ik ben benieuwd of er binnenkort ook nog eens g3 1ghz processoren komen :P:P 1ghz staat toch iets mooier als 900 mhz he.... :wink: Ik ben wel heel erg benieuwd naar de benchmarks van deze machine aangezien de 600 en 700 op sommige punten de oude g4's achter zich lieten.....

Wow, hier ben ik blij mee.

Ik heb nog één vraagje over de iBooks… misschien weet iemand dat. Ik wil zelf behalve muziek cd’s ook graag foto’s, presentaties e.d. kunnen branden. Kan dat nou eigenlijk wel of moet ik dan toch aan een powerbook denken?

Kan allemaal met een iBook

Dat kan zeker met een iBook! Zonder problemen! :-)

Te gek! Ik ga hem bestellen. Bij Raf (ik krijg korting daar i.v.m. pc-prive) wisten ze officieel nog van niks, maar vroegen me volgende week terug te bellen, dan laat ik er eentje aanrukken volgens mijn eigen specificaties. Ik denk dat slim is: max. RAM, 40 MB hard disk, airport en apple care. Dan moet ik een masjientje hebben dat even mee kan. Mee eens?

O, ik bedoel natuurlijk 60 GB harde schijf. Tijd om te gaan eten duidelijk.

leest er hier iemand de voorpagina wel ?

[quote:352ab7372d="appeltje"]leest er hier iemand de voorpagina wel ?[/quote:352ab7372d]

Ehm… nee? :oops:

Ja. Hoezo?