NIEUWE IMAC G5,,, 20 inch, 2,0 ghz

TOppie. helemaal toppie. In Uitgeest hadden ze er al 3 op voorraad.

Ben in mijn nopjes jongens,

Tot nu toe fluisterstil…

heheheh :lol: superrr.

Zit zelf nog te twijfelen tussen een powermac Dual 2.0 of een iMac G5 2.0

Kan gewoon niet kiezen. Volgens sommige heb ik die dual niet nodig (web developer/designer) en volgens sommige is het altijd goed meegenomen.

Maar vind de imac toch zo moooooooooooi

Goed man. (of vrouw). Ik kan niet wachten totdat ik mijn eigen bestelt heb. Ik denk volgende maand.

Moet je natuurlijk wel ff je stats aanpassen, he? Nu staat er nog dat je aan t sparen bent voor die mooie fluisterstille G5 :-P

Ficiat! Nou gauw je onderschrift aanpassen

[quote:d26fccef57=“imacG5 20… 's onderschrift”]powerbook 12 superdrive , ipod 3g 15, ipod shuffle 512mb ,
Sparen voor een imac G5…[/quote:d26fccef57]
:wink: :stuck_out_tongue:

zeker, net gedaan.......

[quote:805c4b7cfe="imacG5 20..."]

Tot nu toe fluisterstil…[/quote:805c4b7cfe]

ook als je de processor op ‘hoogste prestatie’ zet en je de iMac flink aan de slag zet?
ben ik even benieuwd naar, want de mijne (1.8 Ghz) gaat met wat pittige arbeid wel redelijk blazen.

idd dat doet die van mij ook. Maar is normaal volgens mij. Vind het niet storend.

[quote:824a22f0ff="soulrebel"]heheheh :lol: superrr.

Zit zelf nog te twijfelen tussen een powermac Dual 2.0 of een iMac G5 2.0

Kan gewoon niet kiezen. Volgens sommige heb ik die dual niet nodig (web developer/designer) en volgens sommige is het altijd goed meegenomen.

Maar vind de imac toch zo moooooooooooi[/quote:824a22f0ff]

Je hebt al een 20-inch scherm als ik me goed herinner. De iMac G5 is mooi en ik ga binnenkort hopelijk het 17" aan mijn deur hebben staan maar in jou geval koop je toch beter een PowerMac. Dat zijn toch ook prachtige toestellen! :slight_smile:

[quote:fd89daf575="Petje"]Goed man. (of vrouw). Ik kan niet wachten totdat ik mijn eigen bestelt heb. Ik denk volgende maand.[/quote:fd89daf575]

Ik word ook gek onderhand :smiley: Ik MOET een nieuwe Mac hebben 8)

Keb sinds gisteren een G5 dual 2.3gig Mac mini 23 inch cinemadisplay.......en nog een paar leuke toys.

enne : it rocks !!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: