Nieuwe iMac in September

Dit staat nu op de Apple store: [img:68e66d8e46]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1697[/img:68e66d8e46] Als het een G5 is wil ik er een, 't liefts met 20" (en ik hoop dat het een mooi bolletje blijft)

20 inch? 30 inch!!!

Als de prijzen anders worden dan op de screenshot, voorspel ik dat ik die 30" niet kan betalen. Hoewel, ik kan ook nog wel een neiuwe TV gebruiken. 30" breedbeeld iMac en een elgato eyetv - perfect voor in de huiskamer!! 8)

Der staat "which will be announced and avaible in september". Volgens mij zullen ze hem nog voor september tonen, anders beetje raar vink.

Morgen, volgende dinsdag, rond macword N.Y (of bestaat da niet meer ?)

[quote:bb2445b16e="driek"]Der staat "which will be announced and avaible in september". Volgens mij zullen ze hem nog voor september tonen, anders beetje raar vink.

Morgen, volgende dinsdag, rond macword N.Y (of bestaat da niet meer ?)[/quote:bb2445b16e]

Ik geloof dat de macworld NY ter ziele is nadat de organisatie (IDG) 'm naar Boston wilde verplaatsen zonder dat Apple dat wilde, of zoiets. Weet 't niet precies, maar dacht doorover wat gelezen te hebben

Is de Paris Expo niet in September?

Ze hebben de kast en de specs natuurlijk al klaar dus ze zouden 'm snel kunnen aankondigen. Een paar weken zonder consumenten mac zitten lijkt me bijzonder slecht voor de verkoopcijfers. Nou ja, er zullen nog wel wat apple centres zijn die er nog op voorraad hebben, als je ze echt wilt hebben.

[quote:68494c9943="Waterman"][quote:68494c9943="driek"]Der staat "which will be announced and avaible in september". Volgens mij zullen ze hem nog voor september tonen, anders beetje raar vink.

Morgen, volgende dinsdag, rond macword N.Y (of bestaat da niet meer ?)[/quote:68494c9943]

Ik geloof dat de macworld NY ter ziele is nadat de organisatie (IDG) 'm naar Boston wilde verplaatsen zonder dat Apple dat wilde, of zoiets. Weet 't niet precies, maar dacht doorover wat gelezen te hebben

Is de Paris Expo niet in September?

Ze hebben de kast en de specs natuurlijk al klaar dus ze zouden 'm snel kunnen aankondigen. Een paar weken zonder consumenten mac zitten lijkt me bijzonder slecht voor de verkoopcijfers. Nou ja, er zullen nog wel wat apple centres zijn die er nog op voorraad hebben, als je ze echt wilt hebben.[/quote:68494c9943]

Het lijkt mij idd het voor de hand liggenst als het in de Paris Expo in September wordt… lijkt jullie dat niet?

ff gecheckt op http://www.apple-expo.com/ : van 31 augustus tot 4 september. Klinkt logisch. Jammer dat dat nog 2 maanden duurt!

[quote:8366e67497="Waterman"]ff gecheckt op http://www.apple-expo.com/ : van 31 augustus tot 4 september. Klinkt logisch. Jammer dat dat nog 2 maanden duurt![/quote:8366e67497]

haha… dan zaten ze er toch wel even gigantisch naast… de voorraad is 2 maanden voor de introductie al op geraakt… Ze hebben zichzelf een beetje onderschat :stuck_out_tongue:

Nou, dat wordt wachten op die op die pizzadoos. Dus wat zingen we dan: [AndreVanDuin mode] [color=darkred:e2937f8c7b]Effe wachten...effe wachten nog...nog effe wachten... [/color:e2937f8c7b][color=red:e2937f8c7b]PIZZA[/color:e2937f8c7b] lalalalaaaa [/AndreVanDuin mode]

Had in zijn keynote al verwijzingen gegeven. Bij de demo van spotlight heeft hij op drie woorden gezocht, iMac, Paris en birthday. Als dat al geen hint was.

Ben benieuwd of ze de huidige iMac kunnen overtreffen? Want ik vind die wel erg mooi, maar je iedereen vroeg zich hetzelfde af bij het vorige model… Toch benieuwd

Volgens de bestelstatus van TNT wordt mijn 17 inch iMac vandaag geleverd. Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe, maar deze is ook prachtig en ik wil niet wachten tot september!

Beetje gemengde gevoelens nu… :roll: :lol:

nieuwe I-mac maar is dat dan met de nieuwe G5 processor?Want daar heeft het niemand over!

Als het een G5 wordt, valt het te hopen dat de ventilator niet te lawaaiig wordt. Of ook waterkoeling in de iMac? :?

Als het een ander model wordt zal het zeker een G5 worden, anders gaan ze ook de store niet platleggen. Kan me niet inbeelden dat ze enkel een upgrade gaan doen.

Ja, die G5 iMac verwacht ik ook. Waarom zou er anders een geheel nieuwe komen. De geheel nieuwe vorige iMac ging van G3 naar G4, maarreh, niks is zeker totdat Apple 'm echt presenteert.

Wat denken jullie van deze

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=1699

[quote:f93b3e0567="Jean Leleu"]Wat denken jullie van deze

http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=1699[/quote:f93b3e0567]

Daar geloof ik niet zo in. Ik verwacht een beeldscherm die eruit ziet als de nieuwe Cinema Displays. Brushed metal dus. Maar wie weet :wink:

[quote:1dd6244254="Jean Leleu"]Had in zijn keynote al verwijzingen gegeven. Bij de demo van spotlight heeft hij op drie woorden gezocht, iMac, Paris en birthday. Als dat al geen hint was.[/quote:1dd6244254] Scherp van je Jean! Kwartje was bij mij nog even niet gevallen ...

Brushed metal is de look die Apple geeft aan hun Pro-lijn. De Consumer-lijn zal volgens mij wel wit-plastic blijven (om het oneerbiedig te zeggen). Verschil moet er blijven natuurlijk.

[quote:f662c126ff="Rogier"][quote:f662c126ff="Jean Leleu"]Had in zijn keynote al verwijzingen gegeven. Bij de demo van spotlight heeft hij op drie woorden gezocht, iMac, Paris en birthday. Als dat al geen hint was.[/quote:f662c126ff] Scherp van je Jean! Kwartje was bij mij nog even niet gevallen ...[/quote:f662c126ff]

Volgens mij heet dat spijkers op laag water zoeken.