nieuwe iMac (was eMac)

krijg dinsdag m'n nieuwe eMac 1Gh 384 Mb combo deze aangeschaft als opvolger van m'n iMac 400SE

heb ook nog naar de nieuwe iMac gekeken maar vind het prijsverschil voor dezelfde techniek toch groot.
de eMac is ook voor het vrouwtje en de kids en staat op een vaste plek.

Zo, dat wou ik effe kwijt.

Heerlijk gevoel altijd he... nieuwe hardware! :innocent:

Veel plezier ermee!

Welkom bij de club!!! Ik heb er ook een.

(Jammer alleen dat je gen superdrive hebt genomen.)

[quote:b7909a1365="mike"]krijg dinsdag m'n nieuwe eMac 1Gh 384 Mb combo deze aangeschaft als opvolger van m'n iMac 400SE[/quote:b7909a1365]

Veel plezier ermee :slight_smile: Heb zelf ook pas een nieuwe (wel een iMac) en ik kan je verzekeren dat zo’n nieuw machientje voor ontzettend veel heerlijke uurtjes zorgt.

[quote:ba66670634="lucasraggers"]Welkom bij de club!!! Ik heb er ook een.

(Jammer alleen dat je gen superdrive hebt genomen.)[/quote:ba66670634]

Van de ene kant jammer van de andere kant heb ik op m’n werk al die mogelijkheden wel.
Voor die meerkosten maak ik me voor die paar momenten wel afhankelijk van m’n werkgever.
Er komen wel weer betere tijden.

idd mooie machine, k heb er ook eentje en ben er blij mee. ik had hem ook met een Combo (700) alleen heb er nu toch een dvd-rw in geknalt. Misschien is het zelfs goedkoper om het later zelf te doen.

[quote:d4f664be8b="mike"]krijg dinsdag m'n nieuwe eMac 1Gh 384 Mb combo deze aangeschaft als opvolger van m'n iMac 400SE

heb ook nog naar de nieuwe iMac gekeken maar vind het prijsverschil voor dezelfde techniek toch groot. de eMac is ook voor het vrouwtje en de kids en staat op een vaste plek.[/quote:d4f664be8b]

Gefeliciteerd! Als je een digicam hebt, maak dan effe foto’s van het uitpakken en installeren en gooi ze in het forum of de foto galerij :slight_smile: . Dan kunnen we meegenieten.

P.S. Aan je hoeveelheid geheugen te zien, neem ik aan dat je behalve de 128MB onboard nog een reepje van 256MB hebt laten plaatsen. Als ik jou wat had ik er 512MB bijgezet; niet veel duurder, maar zoveel prettige werken. :slight_smile:

[quote:1481cb891a="mike"]krijg dinsdag m'n nieuwe eMac 1Gh 384 Mb combo deze aangeschaft als opvolger van m'n iMac 400SE [/quote:1481cb891a]

Ik zit ool al maanden te kijken een imac of een emac, emac vindt ik mooi en betaalbaar hou me op de hoogte van je bevindingen wat betreft de emac.

Heb sinds nov een eMac 700 MHz met combodrive en 640 Mb RAM en ben er erg tevreden mee. Voordelen: voordelig maar toch compleet Nadelen: je hoort de ventilator, en de G5 is er nu!

goed nieuws. hab na upgrade imac's toch een imac 15inch gekocht. leverancier deed niet moeilijk. levertijd natuurlijk wat langer maar dat heb ik er wel voor over. heb er wel 512 mb in laten klikken. nu maar wachten. ik maak wel fotootjes als de doos open gaat. ik ben 45 jaar maar voel me weer 6 met een nieuwe dinky toy![b:67b8840d75][/b:67b8840d75]

Ha ha, slimme zet Mike. De vernieuwde iMacs hebben keurige specs, toch weer heel wat beter dan de eMac.

(Ik heb trouwens ook de titel van het topic effe aangepast aan je ‘wending’ :slight_smile: )

goed gedaan stoffie, is communicatief beter, thanks!