Nieuwe iMac - Wie hebben deze al?

Zijn hier al mensen die de Nieuwe iMac 2002 al in huis hebben? Zoja, welke configuratie en iemand ervaring met Dixons? Waar kan ik die iMac 2002 kopen/leasen/uitgestelde betaling, net wat beter uitkomt?

No die heb ik nog niet,ik wacht tot volgend jaar en ervaring met dixons heb ik niet ,maar wat wel belangrijk is de ervaringen die maccers hadden met andere resellers zoals primafoon die niet mogen repareren maar de mac moeten opsturen.Langgggg wachten enzo. zie ook mijn antwoord in je andere vraag over "jaguar" groeten Jamba :D

Heel toevallig werk ik bij een Primafoon-vestiging (nu overigens Tell Me) en nooit problemen gehad met iMac's! Maar Dixons is volgens mij de enige winkel in het centrum van Utrecht die ze verkopen!

[quote:post_uid0="Apple iWish"]Heel toevallig werk ik bij een Primafoon-vestiging (nu overigens Tell Me) en nooit problemen gehad met iMac's! Maar Dixons is volgens mij de enige winkel in het centrum van Utrecht die ze verkopen![/quote:post_uid0] kijk eens bij staffhorst daar hebben ze er zoveel dat ze,ze verkopen hahah, zit in centrum utrecht. Maar utrecht-woerden is ook goed te doen, trouwens maarssen zit er ook een.

hoi je kunt hem toch bij je baas voor EUR 1600 kopen, nou goekkoper vind je hem echt niet , maar als het je om de uitgestelde betaling gaat, machouse woerden heeft nu een actie nu halen later betalen, kijk maar op www.machouse.nl, trouwens er zijn ook dealers, waar je kunt leasen, zie de apple startpagina, hier vind je alle dealers.

Ho iwish,ik bedoel niet dat het altijd ellende is. Maar er zijn in de macfan wel wat reacties geweest van maccers die pech hadden met een mac die gerepareert moest worden en dat duurde langer omdat ie naar apple service point moest.Tja als je het bij je baas koopt ben je altijd goedkoper uit en hebt waarschijnlijk iets meer mogelijkheden dan een "gewone"klant.Ik ben wel een beetje jaloers op je ik zal toch wel een jaartje moeten wachten.heb net de Designpakket gekocht van Adobe.

Hoezo moet je een jaartje wachten dan? Als het om geld gaat kun je bij de Dixons een nieuwe iMac voor maar €53 per maand leasen*.

Dat wilde ik eerst ook gaan doen, maar 1600 euro heb ik nog wel ergens liggen  :D

Succes!
Apple iWish

• bij lease van een iMac wordt uitgegaan van 60 maanden leasecontract!

Dixons? Yuch.......

Sorry, maar voor zover ik ze heb meegekregen hebben die mensen niet zoveel begrepen van computers, al moet ik zeggen, dat kan ik helemaal verkeerd zien. Heb een voorkeur om te zeuren op grote electronicaketens. Werk al jaren in de electronica, maar er valt een hoop te zeuren.

Kan ik het gelijk onthullen: de grote Macdealer in Utrecht, daar werk ik. Staffhorst dus. En om jullie uit de droom te halen, er zijn veel grotere. Als je echt alle keus wilt hebben: MacHouse. Voordeel Staffhorst: Goed bereikbaar, om de hoek van Hoog Catharijne, en twee macliefhebbers onder het personeel. Oh ja, en eigen Technische Dienst, en tot eind van de maand uitverkoop.

Wat die betalingsmogelijkheden betreft, je kunt standaard een jaar uitgesteld betalen, no strings attached. Kom eens langs. Ben te herkennen aan lang haar. :slight_smile:

Geen Lease?

Alleen zakelijk geloof ik.... ;)