nieuwe iMac wordt G5

... zojuist bevestigd door CFO AAPL op conference call Q3 resultaten

ok dan...mare dit wisten we toch al een beetje 8) :lol:

...ja, maar zeker weten is ook wel leuk // IBM heeft problemen met productie

groet

Helemaal nieuw is het nieuws nu ook weer niet. Want al even terug had Apple al bevestigd, vanwege het probleem met de huidige iMac dat het om een nieuwe generatie iMacs zou gaan.

Enigszins logisch is het dan wel dat ze met een G5 komen. Ok, gezien andere omstandigheden, zoals dat de Powerbook nog geen G5 heeft kan ik ook de tegenargumenten wel begrijpen.

Laten we in ieder geval blij zijn met dit goede nieuws. Ik denk dat het inderdaad tijd is voor een G5 in de iMac.

ok, ok... ;-)

laatste koers AAPL: $ 30,95 (+ 4,63 %) in afterhours… dat wisten jullie nog niet '-)

groet

00.00 hrs … $ 31,50 (+ 6,49% afterhours of + 7,80 % tov slot gisteren… da’s 2 jaar internet sparen :wink: )

-/- Viva

Nou viva, ik vond het anders wel prettig nieuws. mensen op fora als deze of www.macrumors.com hebben vaak hooggespannen verwachtingen door de roddels die al tijden van tevoren als feiten worden verkondigd en zijn dan teleurgesteld als daar dan de helft van waar blijkt te zijn. Ik hou wel van bevestiging!

Wat misschien meer nieuws is dan die G5 op zich is dat die aankondiging niet groots door steve in parijs wordt gedaan, maar ZEER ongebruikelijk, in een conference call. Ze zullen wel het gevoel hebben gehad dat ze wat goed te maken hadden nadat ze moesten aankondigen gedurende twee maanden eigenlijk geen consumenten computer te kunnen leveren (16% van het jaar, 5 jaar internetsparen;) )

[quote:175337bd50="Viva"]ok, ok... ;-)

laatste koers AAPL: $ 30,95 (+ 4,63 %) in afterhours… dat wisten jullie nog niet '-)

groet

00.00 hrs … $ 31,50 (+ 6,49% afterhours of + 7,80 % tov slot gisteren… da’s 2 jaar internet sparen :wink: )

-/- Viva[/quote:175337bd50]

Apple heeft wat kwartaalcijfers bekend gemaakt… ze hadden een ‘beetje’ winst, mede doordat ze een paar extra iPods verkocht hadden. Stuk of 3, geloof ik :stuck_out_tongue:

deze info stond vanochtend op nu.nl

Apple verdrievoudigt nettowinst. http://www.nu.nl/news.jsp?n=359349&c=50

jaja, 100.000.000 x EUR 0.99 = :money:

Maar dit is natuurlijk wel een goed bericht. De onderneming is financieel redelijk gezond lijkt me zo.

[quote:ef3bdc84b2="jbgood"]De onderneming is financieel redelijk gezond lijkt me zo.[/quote:ef3bdc84b2]

Dat betekent dat we in ieder geval dat we ons nog even geen zorgen hoeven te maken over onze toekomst met Appeltjes.

[quote:47037b669e="jbgood"]jaja, 100.000.000 x EUR 0.99 = :money:[/quote:47037b669e]

Euhm… dat is omzet hé… geen winst. Van die honderd miljoen dollard gaat een hoop richting de plantenlabels, hoor. Da’s echt niet allemaal voor Steve.