Nieuwe iMac

waar denk je dat die nu zitten dan?

...

Eronder.

de HD zit in het midden. de processor is wel een beetje onderaan. zoek maar op google

Hmm, dan dacht ik dat het anders was. Maar krijg je dan geen rare verkleuringen in het scherm? De HD van mijn MacBook wordt soms zo heet dat het niet echt goed lijkt om achter een beeldscherm te zitten.

Ik heb een harddisk en een dvd-drive vlak achter mijn beeldscherm + een stuk moederbord.

En dat gaat toch al een aantal jaren héél goed.

ik denk dat het toch is gefotoschops hoor want op de imac staat er altijd onderaan het apple logo aleen bij de macbooks staat er macbook onder het scherm dit is persiec gwn het nieuw apple scherm met daarom imac gescherven

[quote:a12ef592eb="Jiriman123"]ik denk dat het toch is gefotoschops hoor want op de imac staat er altijd onderaan het apple logo aleen bij de macbooks staat er macbook onder het scherm dit is persiec gwn het nieuw apple scherm met daarom imac gescherven[/quote:a12ef592eb] Zucht...

Nog 1 nacht wachten en we zullen op al onze vragen een antwoord weten te vinden!

Er zal zeker een nieuwe iMac uitkomen :)

[quote:a4ba0f8744="R-Flow"][quote:a4ba0f8744="Jiriman123"]ik denk dat het toch is gefotoschops hoor want op de imac staat er altijd onderaan het apple logo aleen bij de macbooks staat er macbook onder het scherm dit is persiec gwn het nieuw apple scherm met daarom imac gescherven[/quote:a4ba0f8744] Zucht...[/quote:a4ba0f8744]

Sommigen lezen inderdaad niet de voorgaande berichten (of de bron zelf) niet.

Geen nieuwe iMac??

7:11
Nu gaan we naar productaankondiging nummer 3 (de laatste).
7:11
17" MacBook Pro

Ik zie het somber in inderdaad. Misschien komt Steve nog met een 'one more thing'.

En geen nieuwe Mac mini, zo zo das lullig voor een hoop mensen. :P

Bwaah. Nou, dan heb ik aan het einde van deze maand tenminste geen last van lange wachttijden als ik een iMac ga bestellen.

Hier blijft de hand lekker op de knip!

Wat kan ik het beste gaan doen nu, wachten of de imac 24" gaan aanschaffen?

Hiero blijft het wachten ook nog ff. Feit blijft dat ie gewoon zwaar over datum is. Hoop wel dat er nu een extra leuke update voor de iMac komt, 2 videokaarten die je tegelijk kan gebruiken bijvoorbeeld.

[quote:bb56df7e4e="dannycoolen"]Wat kan ik het beste gaan doen nu, wachten of de imac 24" gaan aanschaffen?[/quote:bb56df7e4e] Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden. Als je een nieuwe computer nodig hebt, gewoon kopen. Er zijn nu totaal geen concrete aanwijzingen betreft wanneer de volgende update komt.

[quote:a73ff5975f="R-Flow"][quote:a73ff5975f="dannycoolen"]Wat kan ik het beste gaan doen nu, wachten of de imac 24" gaan aanschaffen?[/quote:a73ff5975f] Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden. Als je een nieuwe computer nodig hebt, gewoon kopen. Er zijn nu totaal geen concrete aanwijzingen betreft wanneer de volgende update komt.[/quote:a73ff5975f]

Ik heb gewoon een nieuwe opc nodig, ik heb een P4 en wil geowon naar Apple desktop toe, aangezien ik onwijs tevreden ben over mijn 2 jaar geleden gekochtte macbook pro, overigens ben ik daar ook bnog steeds meeeeer dan tevreden mee.
Dus ik ga denk ik maar gewoon de iMac halen, wachten kun je altijd alles verandert in de wereld elektronica

In dat geval gewoon doen toch? :)