Nieuwe installatie OS - instellingen

Dag,
ben na jaren upgraden, van plan om een verse installatie Sierra van scratch af aan op te bouwen op mijn macpro.
zie een beetje tegen alle persoonlijke instellingen en presets op.
bv photoshop, Lightroom workflow.
nu de vraag: kun je bepaalde instellingen/voorkeuren ook uit de bibliotheek [?] kopiëren, naar de nieuwe installatie?
Ik heb een aparte partitie waar ik de nieuwe boot op ga installeren.
bvd Guus

Volgens mij moet je dan naar zoiets zoeken. Een manier om de instellingen, panels en weet ik veel wat voor kermis mee over te zetten.

https://madcatphotography.wordpress.com/2013/07/03/restoring-photoshop-settings/

Gratis dikke vette Shmoo tip: :idea:

Maak screenshots van je huidige windows en panels. Zodat je in de nieuwe omgeving ook kunt controleren of je alles nog hetzelfde hebt.

Als ik je advies mag geven… wacht nog even, ik ben er niet kapot van: Sierra <–> Adobe (Vooral InDesign)

Ik heb namelijk ook een complete schone installatie gedaan. Had gelijk na de installatie van Adobe producten al strandballetjes en weet ik niet allemaal, netwerk werkt niet naar behoren, ja nu na de update dan wel, maar het is nog steeds niet optimaal.

Moet zeggen dat Photoshop verder goed werkt. Hoor ook vooral klachten over InDesign, dus…