Nieuwe installatie OS X zonder Internet, niets vergeten?

Ik ga morgen een andere harde schijf proberen te installeren in mijn iMac die bij een vriendin staat. Zij heeft echter geen Internet aansluiting. Omdat ze voorlopig vooral zoet ik met iTunes ga ik ook niet alle updates nu al installeren. Kunnen jullie even met mij de "checklist" doorlopen of ik niets vergeten ben, anders moet ik morgen steeds heen en weer lopen, zie ik ook niet zo zitten. :-D[list:80000f664f] [*:80000f664f]De nieuwe schijf is geformatteerd en in twee delen gesplits, één voor OS en één voor data. [*:80000f664f]iTunes 4 gedownload en alvast op het data deel gezet. (Heb ik daar nog meer bij nodig, een minimale update of nieuwere QuickTime ofzo?) [*:80000f664f]De twee OS X 10.2 CD's bij me. [*:80000f664f]Externe FireWire doos om achteraf de data van de oude schijf over te zetten. [*:80000f664f]Kruiskop schroevendraaier om iMac open te schroeven. [*:80000f664f]Haar favo Patience spelletje haal ik later van de oude schijf, heeft geen install nodig. [/list:u:80000f664f]

Iets over het hoofd gezien?

QT 6.3 als je AAC wil gebruiken in i-tunes

os 10.2 cd's upgrade of volle versie? Ik probeerde de upgrade op een net geformateerde schijf - nada - en heb eerst 10.1 moeten installeren...

Je Koelbox :P

-een paar mooie wallpapers -leuke icoontjes -gebak voor bij de koffie -eventuele share-ware progs/tools -anders nog iets?

:lol:

Ik zou toch even denken aan een CD-RW-tje met de Combo-updater 10.2.6. Mogelijk krijg je wat meer functionaliteit. Dan weet je zeker dat je alle updates voor de diverse programma's hebt...

Succes! :smiley:

Bedankt voor de reakties! Koelbox is niet nodig, het is een Mac, geen Wintendo! :-P

Ik heb de volledige CD’s van Jaguar, maar heb inderdaad toch maar de laatste updates gedownload en deze alvast op de schijft gezet die ik erin ga zetten, dan weet ik inderdaad zeker dat alles goed samen blijft werken met mijn iBook als ik bij haar op “visite” ben.

Nog even een bak koffie naar binnen gooien hier en dan ga ik maar eens naar haar toe om voor het eerst in mijn leven een Mac open te schroeven. :smiley:

We duimen voor je!! :P

Kolere mijn koelbox was leeg vandaag. Tering wat een pracht dag.

he je vergeet iets: tip: vrij veilig of vrij niet :P

[quote:1e6f22a8c6="Jurriaan."]he je vergeet iets: tip: vrij veilig of vrij niet :P[/quote:1e6f22a8c6]

:stuck_out_tongue: Met dit weer??? NIET!

:wink: