Nieuwe iPhone 4 batterij vrij snel leeg.

Hoe kan ik zien hoeveel apps er open staan? Ik heb het gevoel dat er ook te veel open staat. Multitasken met Minnetje heeft geen zin of wel?

Sjors.

[quote]
Hoe kan ik zien hoeveel apps er open staan?
[/quote]
dubbelklik op home button

Ja dat zei ik Multitasken, maar helpt dat?

[quote]Nieuwe iPhone 4 batterij vrij snel leeg[/quote]

Was die steen zwaar?

Ja, nee, WTF?

Iemand ideeen voor goede apps als een soort task list ofzo?

War wil je nu precies duidelijk maken? Welke software versie heb je? In iOS5 zat een bug maar die is verholpen met 5.0.1

[quote=TheBigZ url=http://www.onemorething.nl/community/topic/nieuwe-iphone-4-batterij-vrij-snel-leeg#post-2334420 time=1323007851][quote]Nieuwe iPhone 4 batterij vrij snel leeg[/quote]

Was die steen zwaar?[/quote]
:lol::thumbsup:

iOS 5.0, het vreemde was dat bij m'n pa (zelfde iphone, ) hij 2% per nacht leegloopt en bij mij 7%.

ios 5.0.1, sorry. geen 5.0

Dan zou het goed moeten werken. Probeer hem anders eens te herstellen in iTunes.

Ik heb het idee dat het komt doordat er te veel apps lopen, is er een soort taakbeheer app oid?

Ga eens naar Instellingen > Locatievoorzieningen > Systeem. Schakel daar "Tijdzone instellen" uit. Dat wil ook wel eens helpen.

Geprobeerd, I'll hope it helps

Dubbelklik op je home button > in je onderbalk 1 app lang indrukken > dan via (-) alles uitzetten.

Dan draaien er geen apps meer op de achtergrond, dit zou je probleem moeten verhelpen.