nieuwe iPod Nano's vs iPod

Kan iemand mij uitleggen waarom er in een ultradunne iPod Nano een batterij van 24h zit en in een vrij stevige iPod slechts 6h? Mvg,

Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat in een iPod een harddisk ronddraait, hetgeen veel stroom kost.

Maar 6h? Waar staat dat?

Marius

6h, kan meer zijn, kan minder zijn; onze Steve zei het op het special event. Zou dan de batterij van de gewone iPod nog veel verhoogd worden (iPod Shuffle is ook 12h!!) Mvg,

6h is voor de 80GB als je een filmpje bekijkt. Alleen muziek 20h dacht ik. (vlgs Apple)

zou best kunnen. In ieder geval. De batterij mag voor mij gerust wat hoger. :lol: Mvg,

daar zal het verschil zitten. Een bijvraagje. Tot hoe groot kan je een flash geheugen maken? Mvg,

Heel groot, als je d'r maar genoeg chips in mikt he :wink: Alleen is het onwijs duur, daarom is de grote iPod een stuk goedkoper naar verhouding. Daar zit een hardeschijf in.

Tja... het maximum op dit moment ligt op 16GB met 50 nm technology. Samsung is bezig met 20nm technology, dan zal een maximum 256GB bedragen. Dan gaat snelheid (FLASH is FLITS) pas echt een naam krijgen ;)

dat zijn leuke dingen voor in je computer.. dan is 't echt alleen nog wachten op renderen..en niet meer 'n half uur om 'n bestand vanuit photoshop weg te schrijven..

enig idee waarneer er weer een grote ipod uitkomt?

Ja, volgend jaar ergens...