Nieuwe iPod, ook met windows 98 SE?

De nieuwe iPod ziet er erg aantrekkelijk uit, en ik ben van plan er een aan te schaffen. Alleen vraag ik me af of het apparaat ook werkt met Windows 98 SE.

De eerste iPod kan wel worden gebruikt in combinatie met windows 98 SE, alleen is daar een speciaal programaatje voor nodig, namelijk Ephpod.

Weet iemand toevallig of de nieuwe versie ook in samenwerking met Ephpod werkt?

Alvast bedankt,

Ik gebruik XPlay onder Windows. Ook dan kun je je iPod als hd gebruiken en synchroniseren met mail, adresboek en afspraken. Persoonlijk vind ik hem beter werken dan Ephpod.

[quote:ee0954389f="Truus"]Wie achterom kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst![/quote:ee0954389f] Even lekker off-topic, maar dat klopt natuurlijk niet. Als je achterom kijkt, dan sta je met je rug nog steeds naar het verleden. :innocent:

Heb het even geprobeerd en je hebt gelijk :evil:

Dus.... :wink:

Gaan we er wat aan doen :D

[quote:bbb8181f4c="Truus"]Ik gebruik XPlay onder Windows. Ook dan kun je je iPod als hd gebruiken en synchroniseren met mail, adresboek en afspraken. Persoonlijk vind ik hem beter werken dan Ephpod.[/quote:bbb8181f4c]

Maar voor Xplay moet men betalen neem ik aan? En wat voor Windows gebruik je?

Ja klopt daar moet je voor betalen. Ik gebruik nu Windows XP, maar daarvoor had ik XPlay ook draaiende onder ME