Nieuwe iPod photo software

Volgens AppleInsider komt er binnenkort een nieuwe software versie voor de iPod photo: [url=http://www.appleinsider.com/article.php?id=1101]hier is de link[/url] met allerhande leuke vernieuwingen. Zie ook de foto's op hun site :)

Leuk! Zal volgende week wel komen...

Met Tetris! Leuk!!! ik vond de spelletje die erop zitten niet zo boeiend, maar voor Tetris ontwikkel ik snel een verslaving... :D

ze moeten sokoban maken voor de iPod :D

Mischien ook voor de andere iPods tetris dan? bedoel, je hebt voor tetris toch niet persé een kleurenscherm nodig :lol: :?

[quote:7f835ee25f="iRamon"]Mischien ook voor de andere iPods tetris dan? bedoel, je hebt voor tetris toch niet persé een kleurenscherm nodig :lol: :?[/quote:7f835ee25f]

idd, liefst ook nog voor mn 3G’tje :wink:

Tetris,??? Sweet!! Nu ook nog effe World of Warcraft en we zijn weer helemal tevreden. Standaard spelletjes beginnen ook wel te vervelen dus goed dat ze met nieuwe komen!

Hmm, lekker Tetris in t duits en de rest ook ... (alleen t woordje "Level" nog niet)

Yo!

ben benieuwd; tetris snap ik nog wel maar 3d effecten op je ipod... daar zit een luchtje aan. Die kubus word via een agp kaart op de mac gerenderd; hoe wil je dat op een ipod doen?

op basis hiervan; fake fake en nog eens fake!

Hopelijk komtie ook voor de gewone tis weeris wat anders dan die andere :evil:

[quote:c125cc0702="NoiA"]ben benieuwd; tetris snap ik nog wel maar 3d effecten op je ipod... daar zit een luchtje aan. Die kubus word via een agp kaart op de mac gerenderd; hoe wil je dat op een ipod doen?

op basis hiervan; fake fake en nog eens fake![/quote:c125cc0702]

Daar zeg je wat, ik vond die kubus-overgang ook een beetje aan de fake kant. En hoe komt die gast nu al aan 1.2?