nieuwe iPod piept een beetje

Van de week heb ik mijn iPod 30 GB gekregen (precies de dag voor de upgrade naar 2.0.1 dus van getik tussen nummers nauwelijks last gehad :) ). Ik vroeg me af of een van jullie met een 3rd generatie iPod ook het volgende hebben: Als je je oor heel dicht op de iPod legt en aan een van de toetsen zit laat hij een piepje, en als je een nummer start dan geeft hij (ook als de harde schijf weer tot rust gekomen is) allemaal tikjes en met regelmaat een piepje.

Aangezien ik aanneem dat dit normaal is, vroeg ik me ook af of iemand weet waardoor dit gebeurd?

update: het piepen en tikken is er niet wanneer de verlichting aan is, dus ik denk dat het toch niet hoort. Zal wel in een volgende firmware upgrade eruit gehaald worden, heb er zowiezo geen last van.

ik zou er niet teveel mee inzitten mijn ipod (2de generatie) doet dat ook en aangezien men te maken heeft met een harddisk is het ook normaal dat hij wat geluid maakt doordat hij moet zoeken naar liedjes enzo...

Nee ik zit er ook niet mee, je hoort het nauwelijks en met koptelefoon op natuurlijk helemaal niet. Ter verduidelijking het is niet geluid van de harde schijf, hij doet het ook wanneer je geen nummer afspeelt en het is een ander geluid dan dat van een spinnende harde schijf. Bij elke aanraking van de toetsen piept hij gewoon een beetje, en alleen als de verlichting uit is :)