nieuwe iPod, probleempje ?!

ik heb zojuist de nieuwe iPod 30gig versie gekocht, 8) :d maar ik heb al een probleempje.

Ik heb in mijn iTunes-bibliotheek een 1550 nummers
nu synchroniseer ik mijn iPod met de computer (eMac)
en ik heb bij voorkeuren “alle nummers, afspeellijsten,… bijwerken” aangevinkt,
en nu is hij bezig met maar 1337 nummers bij te werken, waarom doet ie de rest niet ?

misschien is het beter als je even naar de ipod en itunes forum gaat

http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=23

greetz

Uhm... Heb je die dingen misschien uitgevinkt en bij je Voorkeuren aangegeven dat 'ie alleen de aangevinkte dingen moet syncen? Anders kan je alles selecteren (CMD+A) en die dan op je iPod icoon pleuren... Dan staat in elk geval alles d'r op.

@domien: of ff wachten tot een moderator op dat idee komt anders zitten we straks met een dubbeltopic, en da’s ook niet alles.

Is er met die overige nummers misschien wat mis met de ID's? Kijk eens of de nummers die hij niet meeneemt iets gemeenschappeijk hebben...

Niet alle bestandstypen die in je iTunes bibliotheek kunnen staan kunnen door de iPod worden afgespeeld. Deze zal iTunes dan ook niet overzetten. Als dat de reden is dan krijg je dat op het einde van de synchronisatie via een dialoog-venster te lezen op je scherm.

doet de aangekocht nummers soms niet overzetten

Dan zijn de iTunes Music Store nummers nog niet geautoriseerd voor de iPod. Simpelweg een van de nummers afspelen in iTunes moet dan voldoende zijn om het weer werkend te krijgen. Anders moet je contact opnemen met de iTunes Music Store customer service.

ik heb nog nooit een nummer gedownload via de iTunes music store! maar zou het mss kunnen dat dit nummers zijn van een copy-controlled-cd

[quote:2b8793f66e="apple_mathias"]ik heb nog nooit een nummer gedownload via de iTunes music store! maar zou het mss kunnen dat dit nummers zijn van een copy-controlled-cd[/quote:2b8793f66e] Soms zegt iTunes dat hij er nog 500 moet, en dan even later nog 750. Je zou ook gewoon kunnen afwachten, en dan als het proces klaar is, kijk je of je iets mist op je iPod.