Nieuwe iPod software update

Zie titel.

en?

Waar, wat, hoe, verbetering? Voor welke iPods?

in iedergaval voor de 2e gen nano 8GB maar ik heb nog geen verschillen kunnen vinden

staat niks over op de apple site. Welke versie heb je er nu op gezet dan?

I.i.g. niet voor de iPod Photo.

Maar ja, daar valt ook weinig meer aan te updaten. :wink:

iPod shuffle ook niet, (2G). Alhoewel ik nog wel steeds wacht op een update die de bug fixed die de iPod ook laat synchroniseren wanneer je de computer opstart en je iPod zit al in het dock. Dan werkt hij bij mij namelijk niet.

niet voor de 5e generatie serie 1 ?

er staat helemaal geen ipod update op de [url=http://www.apple.com/support/downloads/]apple site[/url]

denk dat borderline een al bekende update heeft geinstalleerd....

daarom vroeg ik ook al welke versie hij geinstalleerd heeft.

Versie 1.1.3. Ik heb een iPod nano van 8GB (HFS+ formaat). Neej dit is een nieuwe update. Ik merk geen verschil met de vorige versie behalve dat scrollen wat sneller gaat. I recall dat ik wat problemen had met scrollen toen ik m'n iPod een Windows structuur had, misschien is dit wel verholpen bij die Windows iPods.

Sinds iTunes 7.0 staan de updates niet meer op de website maar moet je ze via iTunes downloaden.

heb idd ook een update gehad. 2gen nano

Anyway, ik heb van diverse bronnen gehoord dat dit een nano exclusive update is.

Ik heb dze update vorige week ook ergens ontvangen in m'n iTunes. Geen verschil gemerkt op m'n Nano.