nieuwe ipod-software

[img:6606458433]http://idisk.mac.com/hendrikus/public/Afbeelding%202.gif[/img:6606458433]

uhhhhh..... 4..... die is al een poosje uit hoor! :wink:

Ik kwam, ik keek, en ik update niks... Wat valt er precies te updaten? iTunes 4 heb ik al een paar maanden!

Dennis

Het bericht is al snel veranderd :) Moeten we iets op je iDisk opzoeken? Zet anders maar ff het wachtwoord erbij... Vertel wat er bij jouw te updaten valt, ik begin het spannend te vinden ;)

Dennis

Ja, ik ben weer 'ns aan het hannessen. Er is een nieuwe iPod-updater, de omschrijving daarbij is wat vreemd. Het lijkt alsof het geschikt gemaakt is voor een nieuwe iTunes, terwijl er geen nieuwe iTunes is (kom er net zelf achter dat ik al maanden iTunes4 draai, ik dacht dat ik nog steeds 3 had.) Bovendien kan ik al een tijdje geen afbeeldingen meer uploaden, mijn avatar is ook verdwenen.

Maar goed, er waren weer een aantal rare problemen met mijn iPod (er verschijnt bij aansluiten een symbool alsof de harddisk gecheckt wordt, schijfhulpprogramma?).
Ik heb net de nieuwe iPod-updater de iPod laten herstellen. 'ns kijken wat het oplevert.

O ja, deze draad mag van hardcore-roddels naar 'n betere plek.

En ik begin nu hard te twijfelen of ik deze iPod software niet al eens eerder in mijn programma-updater heb gehad.

Nee, toch niet!

Het lijkt erop dat de nieuwe updater een ander probleem wat ik had, heeft opgelost!

Haal maar weg!! De programmauur-updater vond het nodig om de iPod-updater 1.3 opnieuw te installeren, terwijl ik dat al een paar maanden heb. Toch vreemd.

Hier op dit moment niets nieuws van de programmatuur-updater. Heb minstens drie keer achter elkaar laten checken....