Nieuwe iPod sok?

een vriendin van me heeft in Barcelona een nieuwe iPod sok gekocht. Een zwarte waar het :apple: -logo op staat. Ik kan hem nergens vinden op internet en/of applesite. weet iemand hier meer van. Ze heeft er 10 euro voor betaald voor 1 stuk.

Weet iemand hier meer van plaats ff een links of antwoord.

Bvd Jim

is vast een rip-off van apple. Nep, net als die nike T-Shirts in marokko.

Lars

ze ik ook al maar ze heeft hem in de Apple-store in Barcelna gekocht. Zouden ze dar neppe verkopen?

Voor zover ik weet is er geen officiƫle apple store in barcelona. Er is nog maar 1 europese store, en die is in Londen.

Dus allicht een louche dealer/reseller?

Maar een apple-centre of winkel ofzo. Sorry vergiste me daar in ze zei een apple-winkel. maar een neiuwe sok ik ben geabonneerd op nieuwsbrief van apple en dan zouden wij het toch wel weten...?

heb je misschien een foto ? ik begin nu wel nieuwschierig te worden.

moet wel een wannabe zijn, want apple verkoopt ze ook niet per stuk, dus et is gewoon een onofficiele sok.

das niet waar, je kan ze bij de apple centre in Amsterdam gewoon per stuk kopen.

Ik heb ze hier in utrecht ook zien liggen, dacht ik zo, of heb ik het over andere??

de ene applestore in barcelona waar je het over hebt zal wel k-tuin zijn (www.k-tuin.com)...

ik zal de volgende keer als ik daar kom wel ff een blikje werpen (niet te hard natuurlijkā€¦ al dat mooie materiaal daar ;))

foto please?

Heb gevraagd naar een foto maar die wil ze niet geven maar zal speciaal voor jullie smeken...

Jim

p.s. ik doe me best maar heb nu geen tijd.

Oke ik krijg er een maar ze moet nu van msn dus... Ik zet hem er dan later op.

Stomme doos het was een grap. Nou ik kon er niks aan doen want ik wist het niet. Maar ik ga weer. Dankjulliewel voor het meedenken.

Jim

p.s. ze had mij ook flink in de zeikā€¦ :frowning: :frowning: :x

Nou. Haha! :?

Okay... bit sad, maar goed, volgende keer kun je ook gewoon je 'edit' knop gebruiken! :)

beetje laat :P maar wel een goed idee, een zwarte iPod sock. Lijkt mij heel cool

oke sorry, ja inderdaad zwarte iPod sok lijkt mij inderdaad ook wel cool...

je weet wel je vrienden uit te kiezen...

Leuke grap hoor... :roll:

Ahumā€¦ :expressionless: