Nieuwe iPod-Video of toch de nieuwe iPod-phone?

http://ilounge.com/index.php/news/comments/apple-plans-special-event-next-week/

Ik wacht gewoon op 20 september...

Ik wacht ook wel af.....die iPhone is me iets te vaak langs gekomen.

:wink:

Hebben jullie de link eigenlijk wel bekeken? De iPod photo, iPod U2 en iTunes Music Store voor een groot deel van Europa werden vorig jaar op precies zo'n evenement onthuld. De nieuwe iPod-gerelateerde producten komen dus vrijwel zeker al volgende week woensdag. Dan is er op 20 september dus des te meer tijd om nieuwe Macs of andere zaken te introduceren. Erg goed nieuws lijkt mij.

[quote:ed4b7cec94="cubizer"]Ik wacht gewoon op 20 september...[/quote:ed4b7cec94]

wat is er dan allemaal aan de hand op 20 september behalve dat ik jarig ben??

ik ben trouwens sinds lange tijd weer is aan t posten op dit forum na een wazige vraag over mijn ipod gevraagd te hebben, maar ik wil dus graag een apple computer gaan kopen het liefst een ibook maar de financiën zitten niet echt mee :frowning:

Hmmm, 20-24 september 2005, WWDC in Paris. Dit is een soort grote beurs, en op 20 september om 10 uur 's morgens komt Steve Jobs zijn verhaaltje daar houden. En dan worden er vaak nieuwe dingen uitgebracht.... Zie: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=43705]hier[/url] voor meer info.

Ik ga erheen…

Lets hope! :P

Ow ja dat herinner ik me nog wel van de vorige keer toen vertelde steve jobs toch dat ze intel in de appels gingen stoppen?

Ik wil wel ff zeggen dat jullie echt een heel goed forum zijn en dat jullie ook heel aardig zijn en behulpzaam! Op tweakers zouden ze gelijk zeggen ga is op google kijken enz. en ook toen ik een probleem had met mijn ipod een tijdje terug. :smiley:
Iedereen vond toen trouwens dat mijn posts vaag waren maar dat zijn ze ook als ik nuchter ben trouwens :expressionless:

[quote:26ee78f4e1="cubizer"]Ik ga erheen...[/quote:26ee78f4e1]

ik ook :stuck_out_tongue:

[quote:e264a9b99b="macb"][quote:e264a9b99b="cubizer"]Ik ga erheen...[/quote:e264a9b99b]

ik ook :P[/quote:e264a9b99b]

wie neemt me mee? :stuck_out_tongue:

Nou, dan wacht ik deze week maar af met kopen van een iPod, zou zonde zijn als ik 400 euro uitgeef en de zelfde week komt een nieuwe iPod uit.

[quote:7298924d1d="jaapie"]Ow ja dat herinner ik me nog wel van de vorige keer toen vertelde steve jobs toch dat ze intel in de appels gingen stoppen[/quote:7298924d1d] nee, dat was op 6 juni in SF