Nieuwe iPOd

Ik heb de nieuwe iPod net gekocht in New York. (Applestore is zo cooowll hierohh) Ik moet alleen nog even wachten tot dat ik thuis ben, kan er dan muziek opzetten. Ga nu m aar genieten van de games. HAve fun en dream on daar in Nederland :wink: !!!

JEsse

Fantastisch! Veel plezier er mee!!! Ik heb trouwens net voor de fun de 1-e generatie iPod als collectersitem :) gekocht, want het is gewoon zo'n mooi apparaatje.

Laat maar weten hoe ie bevalt! :slight_smile:

de ieuwe heeft toch blauwe lichtjes in de knoppen ipv de rode ?

[quote:5042f180b6="Ijope"]de ieuwe heeft toch blauwe lichtjes in de knoppen ipv de rode ?[/quote:5042f180b6]

nog steeds rood dacht ik.

Gefeliciteerd! Maar vergeet niet te genieten van de rest van NYC! Is ook best leuk.......

GEEN lichtjes in de knoppen......

kun je een paar fotos posten van de ipod met en zonder backlight :P

http://www.spymac.com/gallery/show_photo.php?picid=205033

euhm dat dat ze blauw waren hoeft eigenlijk ook niet he je voelt toch waar ze zitten

Zie ik het nu goed, dat de achterkant wit is in plaats van zilver?

Dat zou echt heel jammer zijn…

VOlgens mij nog steeds zilverkleurig hoor, alleen ziet het er niet zo uit. Op foto op apple.com is de achterkant iig niet wit. ;)

Wel jammer trouwens dat er geen lichtjes op de knoppen zit ...

Lichtjes maakt niet echt uit.

De originele iPod had er ook geen, en de toetsen waren toen zo intuitief dat je helemaal niet moest zien wat waar stond.

We hebben nu terug dezelfde intuitieve layout van de knoppen dus…

En idd, de iPod is qua vormgeving nog identiek aan de 3G
Wit plastic voorkant, en chromé achterkant.

Ietsje dunner, da’s al.

Weet iemand waneer de nieuwe 40Gb leverbaar wordt in nederland. Bij de apple store's weten ze niet waneer ze komen. En kun je hem het beste bij een store bestellen of gelijk rechtstreeks bij apple. En is is het mogelijk om de extra Navipod ir afstandsbediening van de 3e gen. aan te sluiten op de 4e gen.

[url=http://www.apple.com/hardware/gallery/ipod_jul2004_480.html/]hier kan je zien[/url]dat de ingang op dezelfde plaats zit en dat hit in principe nog werkt weet niet zeker maar denk 70% wel 30% nie dat de navpod erop werkt

Navipod werkt.

4G iPods officieel beschikbaar in de Benelux vanaf 27 Juli (dinsdag dus)

En het verspringt nét naar de 28e

Het is dus nu “will ship on or before 28/7”

[quote:58b82d5db8="Biereco"]Weet iemand waneer de nieuwe 40Gb leverbaar wordt in nederland. Bij de apple store's weten ze niet waneer ze komen. En kun je hem het beste bij een store bestellen of gelijk rechtstreeks bij apple. En is is het mogelijk om de extra Navipod ir afstandsbediening van de 3e gen. aan te sluiten op de 4e gen.[/quote:58b82d5db8]

Ik heb de nieuwe 40 gb iPod bestelt bij Machouse Rotterdam. Werd mij vertelt dat die dan als het goed is eind volgende week binnen is samen met de Airport Express :smiley:

De mijne is GEARRIVEERD.

Woooohooooooooo :smiley:

[quote:de141872df="Katmai"]De mijne is GEARRIVEERD.

Woooohooooooooo :-D[/quote:de141872df]

De mijne ook, eigenlijk afgelopen vrijdag al maar toen zat ik in het buitenland. Het is mijn 1e iPod (40G) en het werkt fantastisch. Nu mijn nieuwe G5 met Cinema 20" nog. :stuck_out_tongue: