Nieuwe iPod's!!!!

Jaja! ze zijn er de nieuwe iPods..!

graag jouw mening hier! :lol:

Ik zelf vindt ze heel erg mooi en de prijs zijn een stuk goedkoper!! gewoon toppie!

[url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/90804/wo/YD3pSvUdtgtR2kmeJVb1ru5YM3P/0.0.7.1.0.6.21.1.3.1.0.0.0.1.0]Store[/url]

Nieuwe voorpagina op : www.apple.com

Ik snap niet helemaal waarom ze zo'n ophef maken over dat 'shuffle' nu in het hoofdmenu zit. Een marginale aanpassing, en als het in de vorige versies niet goed zat dan was dat gewoon slecht. Er is blijkbaar niet al te veel veranderd. Behalve de prijs, dat is een gunstige ontwikkeling.

de max!!!!

Het is vooral de prijs die me doet juichen! (of moet ik zeggen mijn 14 jarige zoon die elke euro al doormidden bijt om zich dit technologisch wondertje te kunnen aanschaffen, zal doen juichen)

en nu wachten op de acties om de oude uit te verkopen. Kan ik die mooi goedkoop op de kop tikken. :) De extra accutijd boeit me niet, het klikwiel ook niet en zoals shuffle.

En waarschijnlijk ook al lekker snel leverbaar, einde 2019 ofzo :x

Weer mooier en betere prijs en meer tijd uit de batterij , ik had graag draadloos audio out gezien maar goed dat zit er dus voorlopig niet in.

Het verschil in prijs tussen ipod en ipod mini 60 euro. Als ik zou kiezen nam ik de ipod 60 euro meer, maar 5 keer groter harde schijf! Wordt de ipod mini in mijn ogen toch een beetje onaantrekkelijk om te nemen (technisch dan).

Pete

@!&%^*^&%&^$%&%$%^***#$#@# ik heb zaterdag een 15gb voor 349 gekocht!!!!!

Twintig keer groter? ;)

Maar het is idd wel heel interessant nu om deze te nemen. Wel een slimme zet denk ik.

[quote:7b738bc141="sabine"]@!&%^*^&%&^$%&%$%^***#$#@# ik heb zaterdag een 15gb voor 349 gekocht!!!!![/quote:7b738bc141]

Ai… ik heb vorige maand ook een iPod 20 Gb gekocht… baal er nu ook wel een beetje van… :oops:

Waar blijft de 60Gb-versie?

En het mooie is dat hij gewoon al verkrijgbaar is en niet een half jaar op zich laat wachten zoals de Mini! :cry: :wink:

[quote:b8c86649cc="Hilde"]Twintig keer groter? ;)

Maar het is idd wel heel interessant nu om deze te nemen. Wel een slimme zet denk ik.[/quote:b8c86649cc]

Heb me vergist ipod mini heeft 4gb :oops: :slight_smile: (al gecorriceerd in eerdere bericht).

Pete

Ik vraag me af waar die vernieuwing nu blijft. Via WiFi draadloze audio ligt toch wel voor de hand met die "airport express airtunes" . Nu moeten we het met Bluetooth stellen:

http://www.macned.nl/content/news/1207

Wel een beetje prijzig en geen connectie met WiFi airport.

[quote:bf9332bce6="sabine"]@!&%^*^&%&^$%&%$%^***#$#@# ik heb zaterdag een 15gb voor 349 gekocht!!!!![/quote:bf9332bce6]

Das balen

Sabine.... ik geloof dat Apple vorig jaar de service in het leven heeft geroepen dat, als er binnen 10 dagen na aanschaf van een Apple product een update verschijnt, je een gedeelte van het aankoopbedrag terugkrijgt. (wat een lange zin). Of in ieder geval een tegemoetkoming in de vorm van en tegoedbon. Dit alles in de US. Weet niet of het hier ook geldt. Je kunt in iedergeval ff informeren. Succes.

Dino

iPod is een overweldigend succes Ik hoop niet dat Apple besluit na opzetten van een aparte devisie er een apart bedrijf van te maken zoals toen met Claris. We weten allemaal wat er van geworden is.

Het (4e Gen) beestje word steeds aantrekkelijker en de konkurentie heeft weeer het na kijken. Helaas ook voor enkele die pas nog veel plEuris heeft uit gegeven voor de 3e Gen. en inderdaad het prijs verschil met de miniPod is wel erg klein, het zou mij niet verbazen waneer de prijs daar van ook zakt.

Het is niet meer de vraag wie heeft er een, maar wie heeft er nog geen ( en zoja waarom niet )

POLL?

Als het goed is heb ik er binnen een week a anderhalve week een 40GB versie. :P

Dat was namelijk de levertijd bij Applestore.