Nieuwe Itunes - Airport express bug verdwenen?

Hi allemaal,

Ik heb vandaag I-tunes 11 geïnstalleerd. (erg mooie lay-out moet ik zeggen) maar ik denk te hebben ontdekt dat er onder de motorkap van itunes ook gesleuteld is aan de airpot-express compatibiliteit.

In een ander topic al eens gemeld dat mijn airport express op het ene moment het redelijk goed doet (zonder al te veel storingen als in het kort wegvallen van signaal), deze op het andere moment vier tot vijf keer in een nummer stokt. En dan als hij weer op pakt, versneld de draad weer op probeert te pakken.

Welnu, vandaag I-tunes 11 dus geïnstalleerd en tot nu toe geen enkele hik!!!!

En Apple care maar melden dat mijn andere router (linksys) de verbindingen verstoord, of dat er te veel netwerken in de buurt zijn.......
Sneaky iets aan I-tunes sleutelen en weg is het probleem....

Nou ja, blij toe maar weer....maar toch, daar betaal ik geen 180 eu voor (apple care)

Hoe zijn de ervaringen van andere die dit specifieke probleem hadden? En geld het ook voor de Ipad (3). overigens mijn Imac komt uit July 2012

Ik heb in de nieuwe iTunes geen problemen met de Airport Express, maar in de vorige iTunes ook niet. :nerd:

@dutch_lux
Het is geen I-tunes maar iTunes:nerd:

En het is ook "Applecare" ipv "Apple care"

En iPad

Ik ga het gelijk proberen. Tot nu toe moest ik de airport op 5ghz instellen (waardoor mijn wifiprinter het niet meer deed) om een beetje normaal naar muziek te kunnen luisteren. Ik zet hem even terug.

@ni3lss of is het niels of is het NI3lss:razz:
@ RICKJE of is het Rickje :crazy:

Dank voor deze inhoudelijke toelichting, maareh...lekker belangrijk

Ik krijg de indruk dat jullie exact weten waarover ik het heb namelijk: itunes, ipad en apple"care"

Mogen we nu weer on topic?