Nieuwe M2 MacBook Air vanaf morgen te bestellen bij Apple

Kan je niet wachten om aan de slag met de nieuwe M2 MacBook Air? Dan heeft Apple vandaag erg goed nieuws voor je!

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Moet zijn overmorgen 08-07-2022 om 14.00 uur.

Edit: Jullie quoten de Edu Store prijs. De normale prijs voor ons gewone consumenten is nog steeds die idiote € 1519,- voor het basismodel…

Als je toevallig in de buurt van Zwitserland bent; daar ben je omgerekend nu net geen € 1400,- kwijt voor het basismodel.

@nikita Ik neem aan dat het Zwitserse model een ander toetsenbord heeft?

Ja dat zal wel, maar als je blind kunt typen is het geen probleem (gewoon de indeling op US-international zetten). Maar dat verklaart alsnog niet het prijsverschil…

€1749 voor de instapper met 512GB SSD. Heb maar de oude M1 gekocht met 512GB SSD voor €1199. Het verschil van €550 vond ik simpelweg te groot. Het is wel jammer dat Apple zich zo uit de markt prijst, juist nu ze goud in handen hebben om serieus marktaandeel te veroveren.

Ik neem aan dat je in de Zwitserse Apple Store ook een Air met een QWERTY (US) toetsenbord kunt bestellen ipv. de daar gebruikelijke QWERTZ indeling.

Zo zie je maar, dat de eerdere voorspellingen/geruchten dat de nieuwe MacBook Air serie qua kleurstelling die van de laatste serie iMacs zou krijgen totaal niet kloppen. Geen witte omranding, maar gewoon zwart, en geen kekke kleuren.