nieuwe mac mini's???

Macwarehouse heeft een aanbieding op de macmini's.

Zouden er nieuwe komen???

Geen idee. En Machouse zal ook echt niet meer weten als wij.

Zou wel leuk zijn... ik krijg binnenkort muchos pessos van de belastingdienst terug :apple:

[quote:8939c62c27="smoothly"]Zou wel leuk zijn... ik krijg binnenkort muchos pessos van de belastingdienst terug :apple:[/quote:8939c62c27]

Ik wou dat ik dat kreeg!!! Ik wil een nieuwe mac…
Ik wil namelijk wow gaan spelen… en mijn huidige wil dat niet… (daar is ie te lui voor)

[quote:52e56be9e8="smoothly"]Zou wel leuk zijn... ik krijg binnenkort muchos pessos van de belastingdienst terug :apple:[/quote:52e56be9e8] Waar betaal jij je belasting dan? :innocent:

Ennieweej: de veel genoemde analyst Shaw Wu voorspelt dat de nieuwe mini er aan komt.

Maar om nou te zeggen dat ik veel vertrouwen heb in zijn voorspellingen…

[quote:52e56be9e8=“AppleInsider”]Despite his predictions, Wu is sure to point out that Apple chief executive Steve Jobs could have some unanticipated surprises tucked up the sleeve of his black turtleneck and “may make an announcement that no one anticipated.”

“We will not attempt to guess what it is and let Steve surprise us,” he added.[/quote:52e56be9e8]
Duh!!!
Zo kan ik ook wel voorspellingen maken.

wowwwwwwwwww ik wist niet dat het zo goed koop kon of is dit allemaal exclusief btw

hahaha is wel zonder btw he!!!

mijn mac mini heb ik ook met een korting... als er korting wordt gegeven wil niet zeggen dat er nieuwe komen. Iedereen weet (bijna iedereen) dat er mini intels aan komen. Daarom gaan ze wat goedkoper de deur uit want ze moeten toch weg.

[quote:689be5ed76="Steve Brooklyn"]Macwarehouse heeft een aanbieding op de macmini's.

Zouden er nieuwe komen???[/quote:689be5ed76]Gefeliciteerd, dat kosten ze al 4 maanden bij Mediamarkt, zoals reeds eerder aangegeven op dit forum… :evil:

sinds warneer verkopen ze mac's bij mediamarkt? ( nooit opgevallen namelijk! )

lang niet in alle media markten hoor, niet in Leeuwarden iig.

klopt ik zag ze in MM amsterdam bij de arena, een hele mac hoek incl die andere macs met de computer in de voet. Volgens mij was dat vroeger niet zo. Ik ben er alweer een tijd niet geweest, dus kan net beloven dat die hoek er nog staat, maar het viel me op dat de prijs behoorlijk laag was. Klonk als een oude partij dump..Niet supergoedkoop maar toch een leuke korting.

Inderdaad nieuwe mac mini's :) Wel een beetje veel in prijs gestegen lijkt me. Ik vraag me ook af of die Intel grafische processor geschikt is voor Core image (of graphics??).

Hans

Mijn broer overweegt de aanschaf van een Mac Mini. Wat doet hij het best: een G4 1.5 Ghz einde reeks kopen of de nieuwere Intel? Toen ik de reacties over de Intel Graphics card las op diverse forums begin ik toch te twijfelen wat ik hem nu als advies geef. De Mac zou vooral dienen voor internet gebruik, tekstverwerking met Office, een website opzetten en DVDs branden. En ook om vinyl naar CD te transferen. Heeft de neiwe Mac Mini een analoge audio ingang? :)

De nieuwe Mini heeft idd een analoge audio in, ook zou ik voor de intel versie gaan omdat dat gewoon de toekomst is.

Intel is niet per definitie "de toekomst".... dat is zo'n verschrikkelijke reclame-slogan. Het is een nieuwer model, maar dat betekend niet dat het vorige model ineens het verouderde model is.

En voor de volledigheid: de nieuwe mini heeft tevens een optical in.

maar de prijs is wel mooi gestegen, 660€ voor een mini :o

Sorry dat ik zo 'anal' ben, maar ik mis een beetje een killer feature. Waar is de ingebouwde iPod dock ? ;).

Om je anale status even te overtreffen, zoals het mij, de ware anale-fase-koning, betaamd;

Een iPod dock in de nieuwe macmini was een gerucht. Dit gerucht is ongeveer drie weken geleden ontkracht door een ander gerucht. Dit was allemaal te lezen op de bekende geruchten sites. :stuck_out_tongue:
(als je de geruchten leest, lees ze dan ook goed, sprak de Albert Verlinde van de Mac geruchten)

Volgens mij gingen ze er toen nog van uit, dat de macmini een macmaxi zou worden. Met de huidige bouwconstructie gaat een iPod dock in het dak van de macmini namelijk heel moeilijk worden.
Volgens mij is de killer feature van de macmini, nog altijd de macmini zelf. Met of zonder G4; het blijft een wonderschoon apparaatje. :wink:

Had ik toch mooi gelijk!!! ;)