Nieuwe Macbook Pro tests ?

Hey ik vroeg me af of er al officiele getallen / tests bekend zijn die met de Macbook Pro gedaan zijn? Aangezien op de site van apple alleen maar geschatte snelheden staan.. Weet verder iemand al meer over de bat. duur en wanneer de 64-bit dual core Macbook Pro haar intreden gaat doen want ik ga een Macbook Pro kopen maar aangezien mijn pc nu nog alle programma's redelijk goed draait wacht ik liever tot het 64bits systeem een feit is.. :wink:

lekker wachten dan............pfff

De nieuwe Mac Book Pro is nog niet beschikbaar. Je zal moeten wachten tot maart. Iets eerder zullen testexemplaren worden opgestuurd naar media die reports willen schrijven denk ik.

[quote:56663d64d4="MacBjorn"]De nieuwe Mac Book Pro is nog niet beschikbaar. Je zal moeten wachten tot maart. Iets eerder zullen testexemplaren worden opgestuurd naar media die reports willen schrijven denk ik.[/quote:56663d64d4]

Ze zouden toch in februari komen?

Kan ook....

Yep, midden februari komen ze bij ons in de winkel binnen...

Ik ben wel benieuwd wat je dan verwacht van een 64-bit versie van de Core Duo. Er is toch bijna geen software die daar gebruik van maakt.

Ik denk dat je meer kan verwachten van hogere kloksnelheden, snellere hard disks en betere optische drives die ongetwijfeld in de MacBooks terecht zullen komen de komende jaren.

Euhm, Tiger...

De 64-bit support in Tiger maakt het mogelijk om meer dan 4 GB geheugen per applicatie te gebruiken. Maar zoveel geheugen komt er voorlopig toch niet in een laptop, iMac of Mac mini. 64-bit is dus alleen belangrijk voor de opvolgers van de PowerMac en XServes. En dan alleen nog voor gebruikers van programma's als Mathematica, die er ook daadwerkelijk gebruik van maken.

Er zijn nu al laptops die tot 4 GB intern geheugen ondersteunen maar zelf weet ik vrij weinig van de voordelen van 64 bits etc.