Nieuwe messenger, hoe filesharing

Hoi, Net helemaal blij het bericht gelzen over de nieuwe versie, die ik trouwens teleurstellend vind. Gedownload, kwam tegen iets met firewall dus was helemaal gelukkig kan ook files sturen nu! Wat blijkt kan nog steeds niet wat doe ik verkeerd???? Ik heb al bij mijn firewall van m'n mac de poorten geopend voor de msn messenger. Ook heb ik een arport extreem en een ethernet modem, kan het daar aanliggen en waar kan ik poorten opzetten op die apparaten. Zou namelijk wel graag files willen delen!

Al vast bedankt!

Jesse van Donk

je kan dit beter in software plaatsen. feit blijft gewoon dat het bestanden oversturen met de 1 wel werkt en met de andere niet. Dit heeft een een 'fout' in het protocol te maken en met de thuissituatie (iets met 'nat' volgens mij)

Ik zoek gewoon een oplossing voor een probleem!

[quote:92687b5549="Strifer"]je kan dit beter in software plaatsen.[/quote:92687b5549] Strifer heeft wel gelijk, ook al is het begrijpelijk dat je een oplossing wil. File Transfer werkte bij mij wel met versie 3.5.1 en nu met 4.0 niet meer. Met andere woorden, Micro$oft zuigt, maar dat is niets nieuws.

Ik zou als je erg veel waarde hecht aan deze functie overstappen naar een MSN kloon zoals aMSN of Proteus. Die hebben hun zaakjes meestal beter op orde.

[quote:61b165f230]je kan dit beter in software plaatsen.[/quote:61b165f230]

Filesharing via Messenger is al eerder een topic geweest (zie zoekfunctie), en daar is uiteindelijk dezelfde conclusie getrokken. Niet alles is op te lossen.

[quote:d993afc717] Niet alles is op te lossen.[/quote:d993afc717] Door ons dan, microshit zoudit probleem egenlijk moeten oplossen!! [/quote]

[quote:024ee6449c="Strifer"]je kan dit beter in software plaatsen. [/quote:024ee6449c]

Bij deze :wink:

iemand al een oplossing?