nieuwe mobiele telefoon

Het is weer zo ver.....mijn abonnement van mijn aanbieder loopt af, dus mag ik weer een neiuwe telefoon uitzoeken.

Zelf vind ik de Motorola V3 en de Sony Ericsson K750i een mooi toestel.

Wellicht zijn er mensen die advies hebben zodat ik mijn keuze kan maken.

Alvast bedankt!

SE W800i :D

neem een nieuw abo met korting ipv een nieuwe telefoon

weggooicultuur…

Precies, gewoon een sim-only abbo heb je vaak voor de helft van het geld, heb je veel meer profijt van dan een nieuwe telefoon.

Als je nou een klote telefoon hebt dan. Zoals ik..

Die 6670 van mij vind ik echt een ONDING (naja, onding valt mee, maar zooo ont-zet-tend traaaag)!
Was van plan om in februari een sim only te nemen, maar ik hou het niet nog een jaar vol met mn huidige toestel… :x

Inderdaad, ik heb nu een Nokia die van ellende uit elkaar valt. Had een 2-jarig abonnement en mijn tel heeft heel wat te voorduren gehad. Snel toets om laatst gebelde nummer s doet het niet meer, enz.

Wordt dus wel een verlenging, maar een niewue tel. is noodzakelijk!

Je moet je oude mobieltje niet weggooien! Geef het aan de apen.

Meer info bij Stichting AAP (hier dus)
8)

Bij Telfort heb je al een abbonement voor 2,50. Dan heb je 500 belminuten tot je beschikking. Heb ik zelf ook. Op mijn moeders naam. En ik hoef het toch lekker niet te betalen.

Ik ben erg blij met mijn SE K750i

Ik vind het aanbod tegenwoordig hopeloos. Alleen maar flutdingen. Meer dan ooit snak ik naar een Apple GSM. Uit armoe heb ik dus een Nokia 3230. Je kunt er namelijk makkelijk mee mailen.

Vroeger had je nog topmodellen. Zoals de T28. Of de T39. Maar nu? Nu is er geen onderscheid meer.

[img:6661020c29]http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2005/img_2840/k750/dsc00930_605.jpg[/img:6661020c29]

K750i :slight_smile:

hoop hem aan het eind van de week binnen te hebben.

[quote:024140c94d="lucasraggers"]Ik vind het aanbod tegenwoordig hopeloos. Alleen maar flutdingen. Meer dan ooit snak ik naar een Apple GSM. Uit armoe heb ik dus een Nokia 3230. Je kunt er namelijk makkelijk mee mailen.

Vroeger had je nog topmodellen. Zoals de T28. Of de T39. Maar nu? Nu is er geen onderscheid meer.[/quote:024140c94d]
Voor iemand van 26 klink je een beetje teveel als een ouwe lul. :stuck_out_tongue:
Maar goed, ik heb die 3230 ook. Vind 'm erg fijn, maar wel errrrrug traag. Zat nog te twijfelen tussen deze en een 6670, maar die is dus ook traag. Heerlijk scherm overigens op die 3230.
Ik heb niet zoveel met SE en Moto. Siemens raad ik al helemaal af. Nee, voor mij toch een Nokia, ook al maken ze wel erg veel lelijke telefoontjes.

SE Z800i bevalt mij uitstekend!

Uberhaupt geen mobiele telefoon zou een welkome relaxedheid zijn hehe... Ik kan je niet adviseren... Mijn P910i ligt bij de reparatietoko van Sony Ericsson en die heb ik ooit gekocht omdat mijn Nokia 7650 een beroerde luidspreker had en softwarematig retetraag. Ik weet het niet meer....

[img:96c03b78b6]http://www.creativechildonline.com/04toy_images/real_phone.jpg[/img:96c03b78b6]

@ Ams.: ROTFL

Ik wou eerst een vodafone simply, maar nu weet ik het niet zo zeker meer…
[img:4c5c1de6c1]http://www.vodafone.nl/Vodafone/Images/Banners/level_0_banner_simply.jpg[/img:4c5c1de6c1]

nee, ik ga vandaag de SE w550i bestellen :smiley:
[img:4c5c1de6c1]http://www.se-community.com/alben/1351/375/HPIM0886Kopie.jpg[/img:4c5c1de6c1]

[quote:0c709c79ae="maceddy"]SE W800i :D[/quote:0c709c79ae]

Het verschil tussen de K750 en de W800 heb ik nog niet kunnen ontdekken, afgezien van het uiterlijk dan…

Beide hebben een camera, mp3-speler, headset en alle standaard-snufjes. De K750i is al wat langer uit, en verder ook slick genoeg.

Wat het voordeel is aan de K750i, is dat hij dus goedkoper is en daarom krijg je er eerder een gratis BT-headset bij… (aanbieding van de Primafoon van deze week).

De K750i bevalt mij prima verder… Ik weet niet of de W800 ook een klepje voor de camera heeft, maar dat is erg ahndig om de lens te beschermen tegen slijtage en vuil…

[quote:521e123d1b="Zerk"][quote:521e123d1b="maceddy"]SE W800i :D[/quote:521e123d1b] Wat het voordeel is aan de K750i, is dat hij dus goedkoper is en daarom krijg je er eerder een gratis BT-headset bij.... (aanbieding van de Primafoon van deze week). ..[/quote:521e123d1b]

Ik geloof dat soort aanbiedingen nooit.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=284390/compare=prices/dbid=311198/noaccessory=true/saleschannelid=102236/sc=0740fe/aboform=-1230

Met een abonnement van 2 jaar en vanaf 30 euries/maand kan je beter een eigen headset aanschaffen die je wel lekker vind zitten in je oor.

Toestel is wel aantrekkelijk, ik ga hem halen zo!
:wink:

2 filialen afgeweest. Eentje was aan het verbouwen (dus dicht) en de ander had hem niet meer op voorraad. Grrr! :x

Sorry, 3x het zelfde :o

Ik heb nog een nokia 6210. Op zich wel een degelijk toestel, maar het geluid is niet zo best. Krijg inderdaad de indruk dat de kwaliteit van nieuwe toestellen steeds minder wordt.

De K750i lijkt me ook wel wat en hij werkt goed samen met de Mac.

Hans