Nieuwe MSN Messenger binnen 2 maanden!

Als er mensen zijn die niet de Keynote hebben uitgezet na het nieuws over Intel.......

De mevrouw van Microsoft zei tussen neus en lipppen door dat ze binnen enkele maanden (2?) een nieuwe versie van Messenger gaan uitbrengen. Dat ze nu al bezig zijn deze te ontwikkelen!

Kijk dat zijn nou leuke dingen die helaas overschaduwt worden door zeikerds over Intel processors. Wedden dat alle tegenstanders straks in de rij staan voor een Powerbook met super Intel, en ga maar eens na hoe snel die Powermac’s gaan worden! Dan lach je echt hard om een PC gebruiker! Dan hebben ze en een vertragend besturingssysteem en een trage computer!

Maar nieuwe MSN Messenger on the way dus!!

[mod:1da5012bb0=“Lucas”]Ik heb de titel even aangepast, om je bericht te verduidelijken.[/mod:1da5012bb0]

Ja, eerst was er sprake van binnen 2 wkn, omdat de helpfiles al online stonden, dan vind ik 2 maanden een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.

Uhmmmmmmm, "a couple of months" betekent niet 2 maanden, dat kunnen 2 tot 6 tot 10 maanden zijn, dus niet begin juni zoals eerst werd beloofd.......

zou die messenger misschien mercury kunnen overwinnen? Mercury is dan wel een java programma, wat langzaam is, maar het zou wel fijn zijn als microsoft een messenger uitbrengt die hetzelfde loopt als Windowslijn (zoasl webcam, plaatje, etc. etc)

Ik wacht wel af en ik zie het wel.

Maar ja, Longhorn had ook rond deze tijd moeten zijn uitgebracht.

Weet je wat zeiken is: windows, pc's en microsoft afzeiken, maar wel msn willen gebruiken. :x

Nood breekt wet Philippo ;) het meerendeel van de mensen heeft een PC met MSN... en de meeste Maccers hebben voornamelijk vrienden die 'n PC hebben, en dus is MSN de enige keuze (adium e.d. kan ook, maar 't blijft MSN). :P

www.adiumx.com Draait msn en icq en alle andere gangbare im protocollen.

Maar heeft lang niet alle features, of er moet een fikse update zijn geweest. Heb hier al een tijd Mercury en daar werkt alles mee, behalve webcam signaal verzenden. File transfer gaat perfect, ouwe MSN niet meer nodig. 8)

[quote:897c72efb1="joram"]Nood breekt wet Philippo ;) het meerendeel van de mensen heeft een PC met MSN... en de meeste Maccers hebben voornamelijk vrienden die 'n PC hebben, en dus is MSN de enige keuze (adium e.d. kan ook, maar 't blijft MSN). :P[/quote:897c72efb1] Dat bedoel ik maar: moet je ook niet zeiken vind ik. Boehoe, windows is zo vertragend, maar er komt een nieuwe messenger (springend van enthousiasme)!! Ik doe ook concessies aan de windows wereld (.doc, .xls, noem het maar op), maar ik begrijp dat enthousiasme niet helemaal. Hoe zit dat nou precies?

Hoeveel miljoen draadjes over MSN Messenger nog? Waarin iedereen vervolgens ook weer gaat zeggen dat Proteus/Adium/etc. beter is.

1. “within a few months” kan ook 5 maanden zijn
  2. deze nieuwe versie heeft toch niet de features die de PC versie heeft
  3. MSN is zo slecht geprogrammeerd dat je piemel er af valt als je er mee gaat chatten

Vergeet MSN Messenger net zoals wij Internet Explorer op de Mac vergeten zijn. Het is dood ende nietig verklaard.

[quote:2103903a14="Pliep"] 3) MSN is zo slecht geprogrammeerd dat je piemel er af valt als je er mee gaat chatten [/quote:2103903a14]

:smiley:

Ik verwacht iig niet zoveel van de nieuwe msn messenger. Als ik de vorige versies bekijk, word ik er alleen maar verdrietig van.

Oh ja… Adium is beter :wink:

[quote:6be9ebc35f="Pliep"]Vergeet MSN Messenger net zoals wij Internet Explorer op de Mac vergeten zijn. Het is dood ende nietig verklaard.[/quote:6be9ebc35f]

Ik gebruik het anders dagelijks, om verschillende redenen:

1. Al m’n vrienden (nouja de meesten dan) gebruiken MSN Messenger op hun Windows-bak

2. De zogenaamde ‘betere vervangers’ van MSN, vind ik dus totaal 3x bagger en dus voor mij geen oplossing.

Overigens kan mij het dus echt niet boeien of d’r Webcam support bij zit, avatars vind ik wel grappig maar wat ik het meeste deed toen ik nog Windows had, was de Games functie… Nu heb ik dat dus al zo lang niet meer gespeeld dat ik het totaal ontwend ben en het dus ook niet meer mis…

Laat maar komen die nieuwe versie, we zullen het zien. Om de avatars alleen, hoeft het voor mij alleen niet, meerdere functies zijn welkom :slight_smile: (hoewel, als ik kijk naar de ‘functies’ van MSN 7 voor Windows, het grootste deel me ook niet warm of koud maakt… :wink: )

Philippo, het treurige van Microsoft is het besturing systeem Windows! MSN op de Mac is prima (en stabiel omdat het een OSX programma is!).

Pliep,

a) Ik schrijf ook alleen maar wat ik lees en hoor! En een nieuwtje is een nieuwtje.
b) Jij weet niet wat er allemaal gaat veranderen!
c) Als jij het woord piemel kan combineren met MSN dan heb jij zeker al een webcam ondersteunde versie!?

(ps. heeft een moderator niet iets beters te doen dan bijdehand? Op deze manier kan je beter niks melden. Is ook beter voor julie nieuwe server lijkt me!)

Hahaha leuk hoor jongens…discussies maken van een klein berichtje als dit. Ik lach me dood om dit soort suffe gedoe wat niks met Apple te maken heeft!! Hou gewoon je commentaar voor je en ga anders een eigen forum beginnen! Dit heen en weer gedoe om Windows heeft weer helemaal geen zin! Daaaaaaaaaaaaaaaag

[quote:7b40b07570="Pliep"] 3) MSN is zo slecht geprogrammeerd dat je piemel er af valt als je er mee gaat chatten [/quote:7b40b07570] Holy fokkers! Wat ligt daar op m'n stoel?

Ben benieuwd, laat maar komen de nieuwe msn. Gebruik nu zelf A-msn. Werkt ook goed. De andere varianten zien er niet uit is mijn persoonlijke mening. Hoop wel dat er wat leuke dingen zijn toegevoegd als : winks. webcam natuurlijk en de mogelijkheid voor wat spelletjes.. Eigenlijk moeten ze gewoon 7 naar de mac porten.

Zelf ook alleen maar msn contacten eigenlijk. Heb nu wel wat contacten in ichit. Toch veel meer in de msn lijst. Via ichit & jabber msn : :x