Nieuwe muis Apple: Mighty mouse!

Apple lanceert vandaag nieuwe muis: http://www.apple.com/pr/library/2005/aug/02mightymouse.html

Staat al op de website van apple (www.apple.com wel). Ziet er mooi uit!

mooi ding, die wil ik wel hebben, draadloos!

Wow, ziet er wel goed uit die muis, nu hopen dat hij ergonomisch wat is te gebruiken!

Ik zou wel weten weten of die geleverd wordt bij nieuwe computers vanaf nu. Ik denk van niet.

Mooi ding. Goed concept. Jammer van dat draadje...

Benieuwd wat die jongens van Unsanity van die naam vinden.

weet iemand wat hij kost?

Spijtig dat ze niet ineens een Bluetooth-versie introduceren, nu ze BT meer en meer standaard leveren bij macs.

Toch nog steeds met een staartje blijkbaar... :? We kijken al uit naar de "Bluetooth Mice" :lol:

Eindelijk zijn ze mee met de tijd … 10/10 voor Desing!

Dan kunnen we gelijk die van M$ aan de deur zeten

49 dollar, dus vast ook 49 euroos

Zeer strak ding. Hebben!

De Apple Store NL is ook weer dicht... zal wel voor die muis zijn. Ga er direct een bestellen.

Op deze manier blijft er steeds minder over voor de expo in Parijs… of ze willen alle aandacht daar richten op iets spectaculairs (zal wel video iPod worden),

Eindelijk een fatsoenlijke muis van Apple! Hoera! Kan m'n Logitech muisje de kast weer in 8) Vier knoppen en een scrollfunctie als ik het goed begrijp? D.m.v. aanraakgevoelige delen, mooi mooi mooi! :bigsmile:

Wat een wreed ding!

Ben morgen jarig. Zouden ze hem dan al in de winkels hebben liggen? :’).

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.... 55 euro zelfs...

55 euro

staat gewoon in de store hoor, 55 euri en gratis thuisbezorgd. ze adviseren wel naar Tiger up te daten...

heel cool ding..maar heb net nieuwe imac gekocht ..dus ben voorlopig ff blut :(

Hahaha, een meerknopsmuis ter voorbereiding op de wIntelMac :P :P :P

[quote:c7ae9afe04="erikaatjuh"]heel cool ding..maar heb net nieuwe imac gekocht ..dus ben voorlopig ff blut :([/quote:c7ae9afe04]

Zullen we voor je een collectie houden…?
8)

Cool: 8)

[quote:987411b756]Mighty Mouse even sounds as good as it feels. The audio feedback built into Mighty Mouse provides an aural sensation that responds to your movements. A tiny speaker inside Mighty Mouse produces button-clicking and Scroll Ball-rolling sound effects.[/quote:987411b756]