Nieuwe muis Apple: Mighty mouse!

Ik ga der me onmiddelijk eentje halen als ie beschikbaar is bij IT pro (gent). Wel jammer van het draadje. Nuja dan kan ie op m'n mini (die heeft geeft bluetooth). Weeral prachtig gedaan van apple.

Heel mooi. Nou nog een versie met ingebouwde krachtcentrale zodat het staartje er af kan.

[quote:dde697dbbf="TandMac"][quote:dde697dbbf="erikaatjuh"]heel cool ding..maar heb net nieuwe imac gekocht ..dus ben voorlopig ff blut :([/quote:dde697dbbf]

Zullen we voor je een collectie houden…?
8)[/quote:dde697dbbf]

jaaa collectie houden! :smiley:

help deze arme student de zomer door! :innocent:

ja mooi maar ik wacht op een draadloze

Gratis bezorgd staat er... maar zodra je 'm in een mandje stopt komt er 7,90 euro bij voor de verzendkosten.

Even wachten dus.

ik denk dat ze'm niet draadloos hebben gemaakt omdat het minder precies is en misschien was er niet genoeg ruimte!? :o

maar denk wel dat hij er aankomt in de toekomst :slight_smile:

Een draadloze versie van deze muis vreet wellicht teveel stroom.

Steve kan 'm zonder schamen presenteren. Nog steeds geen tweeknopsmuis van Apple (visueel).

[quote:d39bc8ddf2="klaus"]Wow, ziet er wel goed uit die muis, nu hopen dat hij ergonomisch wat is te gebruiken!

Ik zou wel weten weten of die geleverd wordt bij nieuwe computers vanaf nu. Ik denk van niet.[/quote:d39bc8ddf2]

Ik denk het wel! Als de intel mac er dan aankomt moeten er nog meer windows gebruikers overstappen! Kwerstie van ze niet af te schrikken van een 1 knopsmuis hé.
ik vind het geslaagd! Vooral 360graden scrollen!

benieuwd hoe ze in de hand ligt!

hij lijkt me super kwa gebruik! kan het me al helemaal voorstellen :D

hopelijk valt het gewicht wat mee. De muisjes met draad vind ik iets te licht. En de muisjes zonder draad zijn iets te zwaar volgens mij. Hopelijk dus er ergens tussenin.

Voor de oldschool Belgische winkelaars: IT-pro verwacht ze binnen 2 weken.

Ook net week geleden nieuwe iMac gekocht :?

Maar goed, eerst maar wachten op bluetooth versie, wel cool ding !!!

Dacht toch echt aan een 1-april grap toen ik dit topic zag...

een tweeknopsmuis van Apple met de naam Supermuis

Hell just froze over (eerst die Intel switch, nu dit…)

En wat is nu eigenlijk een Lorem Mouse.... :P

[quote:ab2a7b34f0]
[img:ab2a7b34f0]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/518/store.apple.com/Catalog/nl/Images/MA086_lm.jpg[/img:ab2a7b34f0]

[b:ab2a7b34f0]Inhoud van de verpakking[/b:ab2a7b34f0]

• Lorem Mouse
  • Cd met muissoftware
  • Gedrukte en elektronische documentatie

[img:ab2a7b34f0]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/518/store.apple.com/Catalog/nl/Images/mmouse_tiger_promo.gif[/img:ab2a7b34f0]
[/quote:ab2a7b34f0]

8)

Eindelijk! Na 25 jaar (ofzo iets) is het dan zover! :D

Wel niet direct iets voor mij, want ik heb net 3 weken een MS Bluetooth Mouse. Trouwens ook een super handig ding hoor! :stuck_out_tongue:

Zou een grijze versie ook niet handig zijn voor bij de Powerbook/PowerMac reeksen?

[url=http://www.lipsum.com/]Lorem Ipsum[/url]

Waarschijnlijk per ongeluk blijven staan na het maken van de layout van die pagina.

Ik hoef geen draadloze BTmuis in ieder geval, sommige vinden dat prettiger, mij stoort het niet, integendeel, ze wegen me iets teveel.

Ik heb 2 Intellimouse opticals in gebruik, al een 3tal jaar, en die mogen wel eens vernieuwd worden :wink:
Enigste voorwaarde is dat alle knoppen in maya goed blijven werken, met name de scrollbutton. Die wordt in maya toch dikwijls gebruikt, en met de microsoft intellimouse software kreeg ik dat nooit goed, waardoor ik de standaard software moest gebruiken. Daardoor zou ik die eerst es willen proberen zodat ik zekerheid heb.

Nouja, dan maar even afwachten!

55 euro voor een muis die hetzelfde kan als , maar dan ietsje anders.

Veel te duur. en helemaal met dat lelijke staartje.

Mochten de webmasters nog niet weten hoe dat ding ging heten zeker...

Net een bestellling gedaan - telefonisch - nu zonder verzendkosten en volgens de medewerker morgen in huis.

Ben benieuwd…

(citaat van :apple: http://www.apple.com/mightymouse/design.html )

“Mighty Mouse allows you to right click without a right button.”

héhé mooi hé :stuck_out_tongue:

[quote:7968cabbbe="ee"]Mochten de webmasters nog niet weten hoe dat ding ging heten zeker...

Net een bestellling gedaan - telefonisch - nu zonder verzendkosten en volgens de medewerker morgen in huis.

Ben benieuwd…[/quote:7968cabbbe]

Mooi zo, foto’s en review graag :slight_smile: