nieuwe NS site werkt!

Ik kom er net achter dat de NS routeplanner op de nieuwe site wel werkt in safari. Kwam ik in het verleden niet verder als ik een stationsnaam verkeerd invoerde, voortaan kun je het gewoon verbeteren.

Ook planner plus doet het!

Zijn ze eindelijk verstandig geworden bij NS en hebben ze door dat er ook mensen zijn die graag niet met IE werken? Nu nog realiseren dat er ook mensen zijn die graag geen vertraging hebben :wink:

Klopt. Nu behoef ik ook niet meer naar de IE te stappen. Wat een ergernis geweest!

Nou je het zegt. Tja, het werd tijd, nu ze steeds meer loketten sluiten en verwachten dat iedereen via de automaat of internet zijn/haar kaartjes gaat kopen. Dan moet je mensen ook de mogelijkheid bieden dat daadwerkelijk te doen. Zonder gezeik.

Nu de treinen nog op tijd en dan ben ik helemaal blij :D

Op de oude site kon je gewoon op enter drukken in het "scherm-waar-je-niet-verder-kwam", dan kwam je wel verder. Nu dus overbodig gelukkig :)

Nu de Rabobank nog. Ik heb nu 4 browsers op mijn mac staan en dat zou ik graag terugbrengen naar 2 (1 zou natuurlijk helemaal ideaal zijn).

[quote:cbe4fea7e5="cubizer"]Is eigenlijk altijd wel goed na een systeemupdate, om je permissies na te lopen... Zeker vanaf 10.3 heb ik die ervaring opgedaan. Ik heb nu ook 10.3.4 op mijn Powerbook G4 1,5Ghz draaien. Tot nu toe nog geen fans horen aansslaan. (Heb het nu ongeveer een 2 uur draaien)

Waarom doet de ns planner het nog steeds niet :cry: http://www.ns.nl/cgi-ns/nsbaliecgi
De snelplanner op ns.nl werkt wel, maar de planner plus wil nog steeds niet. Dan moet ik daarvoor toch maar weer microschoft erbij roepen… :x
[/quote:cbe4fea7e5]
Dit had ik gepost in het 10.3.4 draadje, maar heb er nu maar bijgezet:
[b:cbe4fea7e5]EDIT;[/b:cbe4fea7e5]Helemaal goed! Het werkt sinds dat NS zijn site heeft aangepast (dd. 12 juli 2004)

:lol: :smiley:

Hoe fijn. Ik heb momenteel vakantie en ga zo nu en dan een flink eind reizen met de trein. Een werkende planner op de site van de NS is dan wel erg handig ja.

Het staat zelfs op de site zelf :D:D:D Als je naar 'Over deze site' gaat.

[quote:c8c586a9c9=“www.ns.nl”]Mac OS 9 en OS X met de volgende browsers:
Internet Explorer 5+
Netscape 6+ en 7+, Mozilla 1+
Safari 1+[/quote:c8c586a9c9]

Hulde voor de NS 8)

Mooi! Had een tijdje geleden al een 'boze' mail gestuurd naar NS, krijg je zo'n lomp antwoord terug (in ieder geval toch antwoord, is al heel wat); de meeste mensen hebben nu eenmaal bla bla bla bla...

Heb geantwoord dat dat er niet toe doet, en dat ze zich gewoon aan ‘standaards’ moeten houden. Kreeg weer terug dat ze zich liever met de andere 95% van de mensheid bezig hielden.

Zit op zich natuurlijk wel wat in, ik hoop alleen dat iedereen die weer eens een melding krijgt als ‘alleen te bekijken met Internet Explorer 6.X op Windows XX’ ook gewoon doorgaat met mailtjes te sturen dat dat niet kan!

Niet dat het heel erg boeit, maar ik weet 100% zeker dat ik op mijn 10.3.4 iBookje met de laatste Safari geen enkel probleem had i.e.g. twee weken geleden en vorige week.

Ik ken het probleem wel, en heb het ook ervaren, maar dat is toch wel een paar maanden terug. Wellicht zijn het toch (vage) instellingen? Ik heb ook nog steeds het debug-menu aanstaan in Safari, om maar wat vaags te noemen.

Volgens mij draait de site van de ANWB ook opdzelfde eigenwijze 'motor' als de site van de NS?

ANWB’s site is traag als de hel en als je een keuze maakt uit een van hun openklap menus (a la Start knop van Winodoos) zie je vaak een foumelding of de keuze komt helemaal niet eens door!

Heb al een boze mail gestuurd hierover

ehm,... ik had nooit ergens last van op geen enkele mac met safari en de ns site.

hij is nu wat gelikter en nu werkt het wat soepeler… (de menuutjes openen op de pleek waar ze horen) maar hij doet het er niet beter door hoor!

[quote:fe2bf8adfa="sigterm"]Nu de treinen nog op tijd en dan ben ik helemaal blij :D[/quote:fe2bf8adfa] Alsof jij ooit met een trein reist ;-)