Nieuwe oordopjes iPod, te koop?

De nieuwe oordopjes die je krijgt bij de nieuwe ipod's. Zijn die ook los te kopen in de winkel? (dus bijv. Media Markt)

[img:58e42caa6c]http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/MA662_screen.jpg[/img:58e42caa6c]

volgens mij wel ja

Niet kopen, zonde van je geld.

Ja zijn gewoon te kopen (bijvoorbeeld Mac Centre Amsterdam CS ) voor 29 euro als ik me niet vergis

[quote:9dd79a437d="leXy"]Niet kopen, zonde van je geld.[/quote:9dd79a437d] Inderdaad, de standaard iPod doppen zijn ruk. Geef je geld beter uit aan kwalitatief goeie, ziet er misschien minder cool uit, maar je hebt er wel meer plezier van!

Ik zit er ook aan te denken om ze te kopen want bij mij oude is het linkeroortje beetje ruk...

koop dan de sony inear dingen model echt ff kwijt sorry

maar die van mij waren 25 euro en hebbe echt veel mooier geluid dan die standaart ipod dingen

edit: http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=MDR-ED21LP&site=odw_nl_NL&pageType=Overview&category=HED+Walkman+%2F+Portable+Audio+Headphones
die bedoel ik

En er zijn ook zat alternatieven in het wit... :wink:

30 euro LOL

Volgens mij worden die dingen voor 3 rijstkorrels in china gemaakt.

Voordat je 30 euro over de balk gaan smijten:

Ik heb sinds vanmiddag een nieuwe iPod en dus ook de nieuwe oordopjes. Ik vind ze zwaar ruk! Ik heb nu maar weer de oude dopjes (met hun gekraak en alles) er aan hangen. De nieuwe hebben totaal geen diepte en een hele slechte bass-weergave. Ja, nog beroerder dan de oude.
Als ik weer geld heb ga ik Sennheiser CX-300 doppen kopen, daar heb ik een hoop goeds over gelezen. Kosten wel 47 euro (via bol.com) maar dan heb je (hopelijk) ook wel wat…

@Nikita, de zwarte CX300 kosten nu bij bol.com €39,95. De zilveren zijn nog €47. Zilver past ook niet bij je mooie witte ipod, dus waarom geen zwarte... :wink:

Verrek, kijk 's aan. Van het weekend keek ik en toen waren ze volgens mij allebei nog 47 euro (of ik heb verkeerd gekeken...). Dan kosten ze nu net zoveel als de in-ear doppen van Apple zelf. Lijkt me helemaal een makkelijke keuze nu dan :)

Ik vind de nieuwe dopjes wel goed. :innocent: De oude ware te robuust en slecht maar over deze kan ik niet klagen. Heb zelfs de nieuwe lanyards gekocht ook.

Zal ik ze dan toch kopen?

Ik zou het wel doen. Ze passen bij je ipod en ik vind ze echt niet slecht. Over de oude was ik echt niet te spreken. Heb ze tot vij keer toe moeten late vervangen in garantie. Ook de in ears.

neej, geef 15 uero meer uit aan de sennheiser cx300 ik heb ze ook en voor het geld zijn het echt goed oordoppen, beter dan die klote dingen van apple :o is dus gewoon zonde van je geld... Mijn broer wil geen anderen oordopjes omdat mensen dan niet meer zien dat hij een iPod heeft, vind ik stom...maar je moet het zelf weten natuurlijk.. :)

[quote:b398fe1577="minijob"]Zal ik ze dan toch kopen?[/quote:b398fe1577] D'r zijn meer mensen tegen die doppen dan voor. Zal wel een reden hebben en daarbij, er zijn genoeg andere witte oordopjes met een betere kwaliteit (de Sennheiser CX300 is ook leverbaar in het wit bijvoorbeeld).

[quote:b398fe1577="@iMen"]Mijn broer wil geen anderen oordopjes omdat mensen dan niet meer zien dat hij een iPod heeft, vind ik stom…maar je moet het zelf weten natuurlijk… :)[/quote:b398fe1577]
LOL. D’r zijn ondertussen zoveel mensen die wél een iPod hebben dat je meer opvalt met andere dopjes dan die standaard-Apple dingen :stuck_out_tongue:

Ik kan moeilijk geloven dat er al zoveel mensen de nieuwe doppen hebben dat jij al weet dat er meer tegen dan voor zijn. :D

Trouwens de meeste mensen met een ipod hebben genoeg aan dergelijke doppen. Ik ken er maar een paar die er andere aan hangen. Vroeger ik, maar met die nieuwe gebruik ik die andere niet meer.

Hier in dit topic. En de rest zal wel onwetend zijn of ook zoiets hebben van "ik wil laten zien dat ik een iPod heb" ... Ik vind de nieuwe bijvoorbeeld gewoon zo beroerd dat ik m'n ouwe (krakende!) dopjes gewoon maar weer gebruik. Komt een stuk minder flets geluid uit.

Dat is kwestie van smaak. Voor dat kraken heb ik nieuwe gekregen in garantie. Die heb ik nu nog en die kraken niet meer. Ik gebruikte ze echter wel niet omdat ik ze slecht vond. Ik gebruikte sennheisers met neckband. Heel goede kwaliteit, maar toch ik vind de nieuwe dopjes zo mooi en over het geluid kan ik niet klagen. Maar ieder zijn zin natuurlijk. Anders moet de TS ze zelf eens gaan testen in een Apple Centre en zelf oordelen.