Nieuwe opera 6.0b1 is uit

Ik heb hem even geprobeerd en krijg de indruk dar hij vrij snel is.

http://www.opera.com

opera is best snel, interface ziet er veel beter uit. Heeft vele features. Maar hoe dan ook, IE blijft toch de enige browser die sites weergeeft zoals het moet. Chimera is heerlijk snel, maar heeft nog te weinig features en wat foutjes.

Ik hoop dat ze bij Opera wel sneller werken dan de vorige keer. Wel een opmerkelijk detail. De laatste release was ergens in februari (!!) en dat was Opera 5 beta 4 en nu gaan ze verder met Opera 6 beta 1.

ff een reactie, ms de enige browser die sites goed weergeeft? is een beetje omdraaien van de werkelijkheid. Sites die gemaakt worden voor exploder(vaan met frontpage, van ms)zijn het beste te zien met exploder, maar dat hoort niet. Jammer genoeg is er nog steeds geen echte standaard op internet.

Je hebt gelijk wullie, maar de realiteit is nu eenmaal dat MS feitelijk de standaard is, omdat 90% daarmee werkt en niet omkijkt naar andere browsers dan IE. Overigens is de standaard er volgens mij officieel wel, maar behoudt MS zich het recht voor daar iets anders van te maken.