nieuwe/oude iphone

hallo,

ik ben een student met een niet zo groot budget, maar wil wel graag een iphone hebben…
is een iphone 4S nog snel ? en draait deze IOS7 vloeiend. een iPhone 4 niet heb ik gelezen. ik bezit momenteel een samsung galaxy SII plus.
of zou ik beter voor een 2e handse iPhone 5 gaan ?

sorry voor evt spelfouten heb dyslexie

hoop spoedig van jullie te horen

iPhone 4S draait volgens mij prima op iOS 7. Gisteren gebruikt, en merk niet veel snelheidsverschil met de 5 die ik zelf heb.

Iphone 4s Is stukken sneller dan een 4, een 4 is al traag met iOS 6 een 4s draaide dat bijna even snel als een 5, verder heb ik zelf een iPad 2 die de zelfde A5 processor heeft als de iPhone 4s en hij is nog steeds snel met iOS 7 er op. Een iPhone 4s Heeft ook meer functies op vlak van software dan een 4 : siri, panorama, …
Dus kopen die 4S.

De iPhone 4 draait uitstekend op iOS 7, kan ik uit ervaring melden.

Siri is alleen in Engels, dus je mag zelf bepalen of je daar wat aan hebt (ik heb het op de iPad nog NOOIT gebruikt).
Panorama-foto’s kun je met 3000 verschillende apps ook op de iPhone 4 maken.

Ja, de 4S is sneller, maar de 4 is zeker niet traag. Ook met iOS 7 niet.

Niet? Dan moet ik die van m’n moeder toch maar eens updaten. Ik had wat reviews gekeken en daar was de suggestie:

• Zitten er wat essentiele functies in iOS 7 die je nodig hebt? Updaten.
  • Is dat niet het geval? Niet updaten.

En terug kan niet…

Terug kan inderdaad absoluut niet meer.

Maar ik ben er blij mee.

De control-centers werken vloeiend, batterijduur is (nog steeds) uitstekend.
Ik ben nog geen enkele bug tegen gekomen, en ik vind het echt niet langzamer dan iOS 6.
Ik vind de heldere opbouw lekker, en ben zeer snel helemaal eigen in iOS 7.