nieuwe P2P soft > GiFTBoX

Ha mensen,

d’r is een nieuw p2p appje uit giftBoX, beta testers needed!! :slight_smile:

Zal em es proberen, goei naam in ieder geval hehe..

ziet er mooi en overzichtelijk uit, kan er ook snel veel mee vinden. Goede tip. Misschien zelfs voor de voorpagina?

eindelijk een p2p app met een beschaafd voorkomen !

it's all Dutch, Homegrown from Amsterdam :wink:

hij heefd hier tog ook al een paar week geleden op de voorpagina gestaan, wand ik heb hem al een tijtje

Ha Joris. Zo komen we mekaar nog eens tegen! Ja mensen een geschenk uit de hemel. En hoe meer mensen dit gaan gebruiken hoe groter het geschenk wordt dus kijk dit gegeven paard in de bek....

Alex.

Ha Lexy :) 't gaat goed zo, 'k lees net dat ie hier al een paar weken geleden op de voorpagina stond, beterrr, 'k was 't niet 8)

… we xpctd a update very soon :stuck_out_tongue: check out giftBoX these weeks…

dit ziet er inderdaad veelbelovend uit.... :lol:

[n00b mode on] Waar vind je die portnummers ik weet alleen die van edonkey maar ik wil die van kazAA, en wat kan ik het best bij max number child nodes invullen [n00b mode off] bvd

check [url=http://giftbox.sourceforge.net/phpBB2/viewtopic.php?t=13&sid=88d6e2aac3a8a99441a686aed8911318]hier[/url] voor info:

ow sorry ik had nix gevonden op dat forum maar het stond er dus wel bedankt

Hoe krijg je dit aan de praat? Heb het giFTBoX-forum doorzocht maar kon geen oplossing vinden. :?

Iemand nog suggesties?

Ook ik krijg het helaas niet aan de praat... Ben ik niet van mezelf gewend... ;)

Ziet er mooi uit, maar connect met helemaal niets… wie o wie heeft er hier de gouden tip?

Hier nog zo een, ik snap er niks van. Hoe connect je met andere servers?

Volgens mij is er iets mis want de afgelopen weken had ik nog connectie met zo'n 300 users en nu dus nul noppes nada. Even afwachten. Komt binnenkort een update meen ik.

same here..

niks veranderd in mijn instellingen maar nu vindt ie geen users meer…
:o

D'r is een nieuwe giFTdeamon update; Stop de giFTDeamon, start giftBoX opnieuw op en als 't goed is wordt alles upgedate naar de nieuwste giFT Deamon. Na 't starten van de de deamon geeft ie als 't goed is weer 't aantal users & files aan... en kan je weer lekker zoeken :wink:

Groet J. :slight_smile:

Beterz, doet ut weer! Okee dan Joris, tnx.

Jup, hij doet t nu.