Nieuwe powerbook...eindelijk!!!

Vandaag eindelijk na veel wikken en wegen een 15" powerbook 1.5GHz gekocht! Met 2 x 1GB SO-Dimm,80 GB-5400 schijf, Superdrive,128 videokaart en een airport basisstation en een airport express!!

Ik ben zooooooo blij, kan weer een paar heerlijke jaren vooruit met deze moordmachine:

gefeliciteerd :) 2 gb ram in een laptop? GAAAAAF :D

btw een basestation EN een express? :smiley: ook leuk!!

:P Hij gaat gewoon voor een mega-bereik...

Maar in ieder geval: hele coole Mac, zo een wil ik ook!!!

2 GB ram, ja dan meteen maar goed dacht ik hahahaha en ik heb het basistation nodig omdat ik er een printer aan wil hangen, express om itunes naar mn stereo te streamen:)

ik weet niet of je het wist, aar aan de airport express kan je ook een printer hangen, zit een usb poort op voor een printer. :innocent:

Gefeliciteerd! Ik begrijp jouw blijdschap en enthousiasme maar om er nou 5 minuten achter elkaar 2 draadjes over te starten terwijl je dat hier http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=15127&postdays=0&postorder=asc&start=0 kwijt kunt... :?

k weet niet of je het wist, aar aan de airport express kan je ook een printer hangen, zit een usb poort op voor een printer[quote:dfd6c585ce]

Weet ik maar mn printer staat boven in mn kantoor en mn stereo beneden in de woonkamer:) lol[/quote:dfd6c585ce]

Van Harte!!!

(wat heb je betaald voor de 2 x 1GB Ram?)

beammeup

voor de 2GB geheugen heb ik 858 euro betaald

Goede keus. Een vertrouwd systeem, en veel geheugen: kan je een tijdje mee vooruit! Mijn broertje heeft toevallig vandaag een 12" PB / 60GB / 1,25 GB / Superdrive gekocht. Airport Express was helaas nog niet leverbaar......... Ach, zo blijft er altijd wat over om naar uit te kijken!

Gefeliciteerd! Ik ben aan het sparen voor de 17" versie, maar dat duurt nog wel ff :(

[quote:79dcb1ef46="Erick Verlee"]voor de 2GB geheugen heb ik 858 euro betaald[/quote:79dcb1ef46]

Grote genade wat een geld!!! Dat weerhoudt mij ervan om er 1 gig bij te prikken, ik vraag me af of ik dit in de praktijk ook nodig zou hebben. Met mijn huidige gig draai ik diverse zware pakketten tegelijkertijd zonder enige problemen, zou dit in de praktijk echt zoveel schelen???

Enne… gefelicteerd met je geweldige aankoop!