Nieuwe Powermac G5

Nieuwe [url=http://www.apple.com/nl/powermac/]Powermac G5[/url]. Ze zijn er!

[quote:d90e3c6502="Eric Hammink"]Nieuwe Powermac G5. Ze zijn er![/quote:d90e3c6502]

Alweer nieuwe? LOL

Yep, zag het ook net.

$2,999.00

Estimated Ship: 1-2 business days

Free Shipping

Dual 2.7GHz PowerPC G5
1.35GHz frontside
bus/processor
512K L2 cache/processor
512MB DDR400 SDRAM
Expandable to 8GB SDRAM
250GB Serial ATA
16x SuperDrive (double-layer)
Three PCI-X Slots
ATI Radeon 9650
256MB DDR video memory

Waar blijft m'n 19" PowerBook…

Nu nog nieuwe eMac's zoals voorspeld, dan ben ik ook blij (tenslotte is de PM niet echt voor de thuismarkt bedoelt :wink: )

Ik (of eigenlijk mijn ouders) wil een Mac Mini met standaard 512MB RAM en 80 GB HD!

En de nieuwe iMacs niet te vergeten : )

De cinema diplays zijn ook weer flink in prijs verlaagd

[quote:0b40cb8149="gijsraggers"]Waar blijft m'n 19" PowerBook…[/quote:0b40cb8149] Je moet hem net gemist hebben Hij liep daar net voorbij. Wel een beetje gemuteerd :sealed:

Volgens mij zijn ook de wachttijden van de iBook naar 2 dagen gegaan... dit zou kunnen betekenen dat ze sowieso geleverd gaan worden met Tiger, maar wellicht gaan de iBooks dan ook zoals voorspeld wel naar een snellere processor en betere grafische kaart... De PB's zijn trouwens ook naar twee dagen gegaan...

Een 20" Cinema Display kost nu in de educational store €750,-!!

Da’s bijna betaalbaar…! :stuck_out_tongue:

Yes de 20" Cinema Display is een stuk goedkoper geworden, dat is nou mooi nieuws.

Inderdaad, DAAR zat ik op te hopen... 8)

Zat er aan te denken om er volgende maand
een te kopen, maar nu weet ik het zeker !

Ramgeheugen bij aankoop van een PM G5 is volgens mij ook goedkoper.

Nah… eindelijk m’n leverancier maar eens bellen voor een offerte :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

PS: Zou Bert ze vanuit daarboven in Cupertino even een zetje gegeven hebben :wink:

en in de appel store

Gemaakt voor Mac OS X
Alle Power Mac G5-modellen worden geleverd met Mac OS X versie 10.3 “Panther”, "s werelds meest geavanceerde besturingssysteem.

fijn… waarom geen tijger
maar bij de specs
Geleverd met Tijger
word ik ook niks wijzer van…

en toch blijf ik het maar een heel magere update vinden... 200MHz op een jaar is niets om "u" tegen te zeggen... :x

@windowsinthewindows: overmorgen komt Tiger officieel uit, dus dat zal zeker wel bij de niewue PowerMacs bijgeleverd zitten...

[quote:dce252ee14="Zweefvliegerke"]@windowsinthewindows: overmorgen komt Tiger officieel uit, dus dat zal zeker wel bij de niewue PowerMacs bijgeleverd zitten...[/quote:dce252ee14] [url]http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore.woa/90203/wo/Yq1b3xFuE5jp2UE7Evh1L63omjV/0.0.11.1.0.6.23.1.0.1.0.0.0.1.0[/url]

aargh, dat weet ik ook wel, maar in je vorige post zit je jezelf nog tegen te spreken :x

superdrive mag dan geupdated zijn, maar deze blijft spijtig genoeg nog altijd even waardeloos :(

nog niet eens DVD+RW’s kunnen herschrijven.

[quote:73485f4c46="Van Cot"]nog niet eens DVD+RW's kunnen herschrijven.[/quote:73485f4c46] Ahum... dat kan al sinds de eerste PowerMac G5...

Ik heb de eerste G5 die er was, single 1.6,
en deze kan sinds dag 1 zonder problemen
overweg met alle typen DVD…