Nieuwe shows

Ik keek net even in de iTMS en ik zag echt zo veel nieuwe Tv-programma's, South Park, Sponge Bob en wat me ook opviel was dat MTV ook zijn programma's daar aanbied, zoals Punk'd, Jackass & Laguna Beach..en ik vind dat raar want ze waren toch samen gegaan met Urge van Microsoft? Ik denk niet dat Bill dat goed vind. Maar zo zie je maar dat het steeds groter word. En nu Disney en Pixar samen gegaan zijn, en er daarvan gister ook al vele shortfilms zijn bijgekomen denk ik dat we dit jaar al de eerste speelfilms, zoals Toy Story en Monsters Inc. kunnen gaan verwachten, goed nieuws dus :lol:

:apple: 2006 is Apple…Apple is 2006 :apple:

Cool! Ik wacht eigenlijks nog op Band of Brothers. :P

Nu nog in Nederland... :?

[quote:6c2f900232]zoals Toy Story en Monsters Inc. kunnen gaan verwachten, goed nieuws dus[/quote:6c2f900232]

[quote:6c2f900232]Ik denk niet dat Bill dat goed vind. [/quote:6c2f900232]

IK WIL DE HANDPAINTED BAMBI !!! getver de getver :satisfied:

[quote:ef6e86b2dd="Nikita"]Nu nog in Nederland... :?[/quote:ef6e86b2dd]

inderdaad :frowning:

[quote:4f5da2ae0b="Donnie Darko"]Cool! Ik wacht eigenlijks nog op Band of Brothers. :P[/quote:4f5da2ae0b] Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog met HBO moeten overleggen! Zou inderdaad wel vet zijn..

[quote:09de34ce0d="diotav"][quote:09de34ce0d="Donnie Darko"]Cool! Ik wacht eigenlijks nog op Band of Brothers. :P[/quote:09de34ce0d] Dan zullen ze waarschijnlijk eerst nog met HBO moeten overleggen! Zou inderdaad wel vet zijn..[/quote:09de34ce0d]

En The Sopranos! Dat is ook van HBO, niet? Dan verdienen ze nog flink wat bij aan mij 8)