Nieuwe skype

Er is een nieuwe versie van skype uit, universal en wel, en deze schijnt wel te werken.

Weet iemand of er plannen zijn voor webcam support bij een toekomstige versie van skype?

Ooit.

Ik dacht dat ze er aan bezig waren, en had het eigenlijk al verwacht. Deze update maakt Skype universal btw.

[quote:cc0ab2bd81]Er is een nieuwe versie van skype uit, universal en wel,[/quote:cc0ab2bd81]

:stuck_out_tongue:

Vorige nieuwe versie van Skype was een beetje ellendig. Wie gaat hem voorproeven?

Kan iedereen niet gewoon over gaan op iChat....

de Universal Skype draait hier zonder problemen.

[quote:17a998b157="DarkRaverNL"]Kan iedereen niet gewoon over gaan op iChat....[/quote:17a998b157] Sure, gewoon blijven dromen. zzz

Er zijn genoeg concurrenten van Skype die allemaal ongeveer het zelfde kunnen. De voornamelijkste diensten zijn dan: Onderling een gratis gesprek voeren over het internet, bellen naar vaste en mobiele nummers wereldwijd en ook gebeld worden op je VoIP dienst. Helaas kan iChat alleen aan dit eerste voldoen* en heeft het allemaal niet zo veel zin om dit soort opmerkingen te maken.

*[size=9:17a998b157]Zo geweldig klinken die audiochats niet bij iChat.[/size:17a998b157]

[quote:8987a51a1a="DarkRaverNL"]Kan iedereen niet gewoon over gaan op iChat....[/quote:8987a51a1a]

iChat sucks; krijg um zelfs niet aan de praat me andere mac gebruikers - afgezien cvan het feit dat het zeer beperkt is…

de geluidskwaliteit van Skype is beter dan van iChat. alleen nog geen video-ondersteuning voor de Mac versie

[quote:701befeaac="Paul"][quote:701befeaac="DarkRaverNL"]Kan iedereen niet gewoon over gaan op iChat....[/quote:701befeaac]

iChat sucks; krijg um zelfs niet aan de praat me andere mac gebruikers - afgezien cvan het feit dat het zeer beperkt is…[/quote:701befeaac]

iChat RULEZZZZZZZZZZ :evil:

Skype is goed met audiochats ja, mischien wel beter als ichat, maar toch vind ik iChat in het geheel beter als elk andere programma die ik tot nu gezien heb…

Voor mijn toekomstige audiogesprekken ga ik toch maar voor Skype en voor camsessies kan ik het beste iChat gebruiken.

Ik begrijp nog steeds niet dat er zoveel mensen zijn die IChat gebruiken om te videochatten. Ik ben nog niet zo lang een mac gebruiker en dat programma lijkt me wel heel leuk, maar ben ik hier dan de enige waarvan al z'n vrienden msn gebruiken? En als ik het goed voor heb kan ik niet videochatten in IChat met msn gebruikers... Juist toch? Of stel ik hier nu een domme vraag?

Nee kan niet, iChat = AIM, je kan wel chatten met je MSN vrienden via Jabber.

En nu ga ik helemaal dom klinken; maar wat is AIM? Een soort van msn die in nederland erg populair is misschien? Ik woon in België en hier wordt over 't algemeen nog steeds msn gebruikt om te chatten en te webcammen...

www.aim.com

Hier in Nederland is MSN ook populairder dan het AIM netwerk. In de VS is het AIM netwerk populairder dan MSN