Nieuwe Torrent Client: Torrent Station....

[url=http://torrent-station.com]Torrent Station[/url]

Ziet er héél goed uit, jammer van de prijs ...

ziet er netjes uit indd... iemand al ervaring hoe het verder werkt?

Zeer interessant voor in Internet ontwikkelingslanden zoals België waar we een 10GB limiet hebben!

Ziet er leuk uit. Hij draait al. Alleeen de limit is bij de demo 10kb maar ik zie dat hij uitschieters heeft van 50 kb. Voor de rest gebruik ik die torrents niet zo. Duurt me vaak te lang en de instellingen zijn voor een leek als ik nogal ingewikkeld. Dit is dus tevens een vraag.: Als ik alles laat zoals het staat bij het installeren bij die torrents-progiies staat dan alles goed?

on-topic:
Mooi gemaakt en werkt simpel: sleur en pleur (zo noemen ze dat toch)

[quote:fbf83b740e="René Duynhouwer"]Duurt me vaak te lang en de instellingen zijn voor een leek als ik nogal ingewikkeld.[/quote:fbf83b740e] Juist daarom heb ik een handleiding geschreven op mijn blog. Die kan je [url=http://fabianlarridon.blogspot.com/2005/11/bittorrent-handleiding.html]hier[/url] vinden. Alvast succes ;)

Dat bittorrent lang duurt is een mythe. Het kan lang duren, afhankelijk van het aantal seeders en leechers, maar het kan ook razendsnel gaan. Het netwerk bestaat bij de gratie van uploaden. Op momenten dat het kan, laat ik torrents gerust openstaan tot een ratio van 5X, zeker als het een beetje zeldzame torrents zijn. Overigens vind ik het onzinnig als voor p2p-appjes geld wordt gevraagd. Donationware ok, maar niet dat er beperkingen inzitten als je geen fee betaald.

[quote:40eceb0f1d="wjgmspeedy"]Dat bittorrent lang duurt is een mythe. Het kan lang duren, afhankelijk van het aantal seeders en leechers, maar het kan ook razendsnel gaan. Het netwerk bestaat bij de gratie van uploaden. Op momenten dat het kan, laat ik torrents gerust openstaan tot een ratio van 5X, zeker als het een beetje zeldzame torrents zijn.[/quote:40eceb0f1d] Als je niet de juiste poorten van je router openzet dan is de kans erg groot dat het [u:40eceb0f1d]nooit[/u:40eceb0f1d] zal snel gaan.

[quote:40eceb0f1d=“wjgmspeedy”]Overigens vind ik het onzinnig als voor p2p-appjes geld wordt gevraagd. Donationware ok, maar niet dat er beperkingen inzitten als je geen fee betaald.[/quote:40eceb0f1d]
Dat software geld kost is altijd jammer maar ook te verstaan. Ik heb wel liever programma’s zoals BitTorrent en ffmpegX die je niet verplichten te betalen :slight_smile:

Ik heb er helemaal geen problemen mee dat software geld kost. Maar laten we even eerlijk wezen, het bittorrent protocol wordt voornamelijk gebruikt voor de uitwisseling van illegale content. Ik heb er problemen mee dat developers geld vragen voor appjes die daartoe bijdragen. Ik vind dat gewoon schijnheilig. Acquisition is ook zoiets.

[quote:42df551bb4="wjgmspeedy"]Ik heb er helemaal geen problemen mee dat software geld kost. Maar laten we even eerlijk wezen, het bittorrent protocol wordt voornamelijk gebruikt voor de uitwisseling van illegale content. Ik heb er problemen mee dat developers geld vragen voor appjes die daartoe bijdragen. Ik vind dat gewoon schijnheilig. Acquisition is ook zoiets.[/quote:42df551bb4] Ik spreek dat zeker niet tegen ;) Je hebt gelijk.

Afgelopen weekend "Bits on Wheels" geprobeerd. Is Mac native Veel verschillende weergave schermen. Met name de 3D applicatie ziet er wel leuk uit. Gisteravond had ik zelfs een download speed van 485 kb/sec. Nog niet eerder meegemaakt. Voor de rest zeer stabiel. Echter geen zoekfunctie. Dat is nog iets wat ontbreekt bij de torrent applicaties voor de mac. Oh. en nog gratis ook. :wink:

http://www.bitsonwheels.com/