nieuwe tracks en trucks bij 4x4 evolution 2

ik speel graag met het spel 4x4 evolution 2 en het is me bekend dat ik iets van 5 extra tracks kan downloaden op www.4x4evolution.com. is er nog een site waar ik extra tracks fo trucks kan download voor het spel 4x4evolution2 op de mac? graag hoor ik het!

Leuk, maar niet in Nijmegen!

[quote:33192a5f10="jan jansen"]Leuk, maar niet in Nijmegen![/quote:33192a5f10]

rotfl!

toen k in amerika was speelde ik dat spel heel veel, k had niks anders te doen, ik had een site daarvoor alleen lukte het mij niet om de tracks en cars te instaleren...:(

kijk op google en zoek op::: “4x4 evolution 2 cars download” ofzo

dat met google heb ik al vaker geprobeerd, zonder resultaat, vandaar.

Een leuk spel 4X4 evo2 alleen jammer dat je er niet mee online kunt spelen :(

Voor info etc over deze game kun je ook eens kijken op de website van ASPYR www.aspyr.com
daar kun je ook patches en update’s dowloaden voor 4X4.

Mijn ervaring is anders dat je PRIMS online tegen andere spelers kunt spelen. Ook via je locale netwerk tegen iemand anders spelen is geen enkel probleem.

[quote:e2e7db53e0="dirkbouwman"]Mijn ervaring is anders dat je PRIMS online tegen andere spelers kunt spelen. Ook via je locale netwerk tegen iemand anders spelen is geen enkel probleem.[/quote:e2e7db53e0] Ik neem aan, dat je "PRIMA" bedoelt? Dat is althans wel mijn ervaring. Ik heb 4x4 nog niet zo lang, en voor de lol probeerde ik eens online te gaan: geen enkel probleem. Een paar wedstrijdjes tegen anderen gespeeld die ook toevallig online waren (geen idee wie!). En wat ik nog opvallender vond: die anderen speelden allemaal op een PC! De meeste online-spellen zijn niet cross-platform, dacht ik. Ik ben er snel weer mee opgehouden, want die anderen reden allemaal zoveel harder dan ik! Gelukkig vertelde één van hen, dat je je eigen auto moet opwaarderen door in Career-mode wat geld te verdienen, en daarmee je auto op te waarderen. Daar ben ik nu dus mee bezig! ;-)

Rechtstreeks met iemand anders wil ik ook nog proberen. Als je ervoor in bent, stuur maar een PM, dan zetten we wat op!

Als je veel geld nodig hebt weet ik nog een code om 1 miljoen dollar te krijgen namelijk: Type in Quick Race de volgende code: goldfingergivememoneyordie

Heb 4X4 evo 2 na deze berichten ook maar eens weer geinstalleerd en nu ik sinds een half jaar adsl heb gaat het wel goed met online gamen :D En bedankt voor de code zal het nu even uitproberen. Misschien komen wij elkaar nog wel tegen (online).

ik heb net even gekeken op 4x4 evolution2 in multiplayer maar het enige wat ik zag waren ongeveer 8 spelers uit de USA. Volgens mij moet ik ook tegen Nederlanders kunnen spelen maar ik ben absoluut niet thuis in de multiplayer optie. Kan iemand me hierover wat uitleg geven?

Nog niet ben zelf nog bezig met uitzoeken. Misschien een nieuwe topicje op het forum?

ik zal er een aanmaken, wat betreft dat 'topicje'

Probeer nu al een hele tijd vebinding te krijgen met 4x4.com om op internet te gamen maar lukt nog niet. Met Lan gaat het misschien ook maar dan moet je waarschijnlijk je IP adres invoeren en een game aanmaken zodat anderen daar ook in kunnen, maar precies weet ik het niet, zal het even navragen bij de Apple club in de buurt.

Net geprobeerd, geen enkel probleem. In die [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=30457&start=0]andere topic[/url] die dirkbouwman heeft gestart, zal ik de stappen even opschrijven.

Het werkt, in elk geval! Er waren zonet (dinsdagavond, 22:30 lokale tijd) 6 games aktief, met 16 spelers totaal. Geen idee waarvandaan: dat zou je uit de namen moeten halen.

Nog even over het oorspronkelijke onderwerp van dit draadje: je kunt extra trucks en tracks downloaden via vales.com ergens op het forum daar staat ook hoe je die op een Mac moet installeren: [code:1:0bdbd0a70f]Installing Custom tracks and trucks, downloaded from vales.com

MacOS-X

To d/l tracks and trucks, it’s the exact same way as doing it on a PC.
Now, to install them is a little different.

1. After you d/l your truck/track, unpack them.

2. Copy (edit menu) the name of the truck/track.pod that you unstuffed/unzipped

3. Put the unstuffed/unzipped track/truck.pod into the "data" folder that is in your "4x4 Evolution 2" folder.

4. Open your "POD.INI" with the "TextEdit" program.

5. At the very top, there will be a number. Add 1 to that number for each track/truck.pod you add. (if it was 49 before, make it 50 after you add 1 track/truck.pod to the list)

6. At the bottom of the list you will see something like this.
    before

VULTURE.pod
wash.pod
YUKON.pod
ZONA.POD
(blank space)

after

VULTURE.pod
wash.pod
YUKON.pod
ZONA.POD
track/truck.pod (substitute track/truck for the name of the d/led truck or track)
(blank space)

1. Now, go to your "Format" menu and select "Make Plain Text"

2. Then go to your "File" menu and select "Save"

3. A dialog box will then pop-up. Next to "Save As", type "POD.INI"

4. Then click the "Save" button

5. Then another box will pop up asking, “Document name POD.INI already seems to have an extension. Append ‘.txt’ anyway?” Then click on the button “Don’t Append”

6. Another dialog box will then appear asking, "The file POD.INI in /Volumes/Games/4x4 Evolution 2/Data already exists. Replace it?" Click on the button "Replace"

7. Then quit "TextEdit", and have fun with new tracks/trucks in EVO 2 :)[/code:1:0bdbd0a70f]
    Ik kan bevestigen dat dit inderdaad werkt! :slight_smile:

Bedankt Fokker3, Het werkt inderdaad ben vanavond in de rustige uurtjes daar even mee bezig geweest 8)