Nieuwe U2-nummers mogelijk te downloaden via iTunes

De mannen van U2 zijn een cd kwijtgeraakt met hun nieuwste opnames... aaj, even Apeldoorn bellen :lol: Maar, zodra de nieuwe nummers te vinden zijn op het internet, zullen ze de nieuwe nummers aanbieden via iTunes.

Bron: Nu.nl

Oud nieuws.

[quote:84f230f2a5="nma"]Oud nieuws.[/quote:84f230f2a5]

Wou ik net zeggen :stuck_out_tongue:

oh sorry hoor, dit bericht stond pas vanmorgen om 9.00 op nu.nl [quote:a2a28656bd="Nu.nl"]Uitgegeven: 27 juli 2004 09:26[/quote:a2a28656bd] Daarbij was er hier nog geen melding van gemaakt, tenminste niets over kunnen vinden met de zoekfunctie.

Benieuwd wiens idee dit was? Bono? Of heeft Steve even met hem zitten iChatten met deze suggestie. Probleem voor u2 is wel dat die nummers natuurlijk via de iTMS niet voor iedereen legaal toegankelijk worden... dus de downloaders z`ullen wel doldzwazedagen mee gaan maken.

[quote:7be66512a6="Sybke"]oh sorry hoor, dit bericht stond pas vanmorgen om 9.00 op nu.nl [quote:7be66512a6="Nu.nl"]Uitgegeven: 27 juli 2004 09:26[/quote:7be66512a6] Daarbij was er hier nog geen melding van gemaakt, tenminste niets over kunnen vinden met de zoekfunctie.[/quote:7be66512a6]

Sorry no offence, maar het is toch wel oud(er) nieuws :?

[edit] het was toen nog een “als dit - dan dat” bericht dus stond het bij de roddels en niet bij iPod en iTunes.

wat wel heel erg mooi is is dat ik in de jaren dat ik U2 fan ben NOG NOOIT een sponser voor bij zien komen waar andere grote bands dat wel deden wilde U2 daar niet aan geen merk gebonde groep dus

maar wat hier uit blijkt is dat U2 Apple wel een heel goed product vinden
:smiley: :smiley: