Nieuwe uitvoering iTMS Prepaid Cards

Ik krijg zojuist door dat Apple nu een nieuwe vorm van Prepaid Cards in gebruik heeft genomen en verdeeld over de Target winkels. Veel gemakkelijker leesbaar nu. Wij waren dus niet de enigen die erover hebben geklaagd. Blijkt dus dat de card in de oude vorm nu is vervallen en dat die persoon die zo'n card op de laatste Macosx meeting heeft geloot, nu echt een zeldzaam exemplaar heeft. Tenminste als hij het volhoudt om hem niet te krassen. Kortom.... nog volop codes beschikbaar.

Huh? Ik wat t niet helemaal? Wat voor kaartjes?

In Nederland toch shoppen in de iT Music Store met Turbs prepaid kaartjes. Zie zijn onderschrift. Ik heb de afgelopen maand al meer muziek gekocht dan het half jaar ervoor...

[quote:07bdca7b13="Deskman"]In Nederland toch shoppen in de iT Music Store met Turbs prepaid kaartjes. Zie zijn onderschrift. Ik heb de afgelopen maand al meer muziek gekocht dan het half jaar ervoor...[/quote:07bdca7b13]

en ik hoop voor u dat je dan al uw gekochte muziek kunt overzetten naar uw nieuwe account die je zal aanmaken eenmaal de music store in oktober in de rest van europa komt! :roll:

[quote:3704e05877="boesboes"][quote:3704e05877="Deskman"]In Nederland toch shoppen in de iT Music Store met Turbs prepaid kaartjes. Zie zijn onderschrift. Ik heb de afgelopen maand al meer muziek gekocht dan het half jaar ervoor...[/quote:3704e05877]

en ik hoop voor u dat je dan al uw gekochte muziek kunt overzetten naar uw nieuwe account die je zal aanmaken eenmaal de music store in oktober in de rest van europa komt! :roll:[/quote:3704e05877]

hehehe…hoe staat het met mijn hamstertje…? Dat is altijd simpel kerel. Ik adviseer de aangekochte muziek, die daardoor ook netjes in je map “aangekochte muziek” of “purchased music” zit, gewoon na een tijdje in zijn geheel te burnen op cd. Daarna breng je het weer terug en je kopieerd de titels etc. vanuit de originelen naar je nieuwe lijst en je maakt je map “gekochte muziek” netjes weer leeg. Weg beveiliging en invoeren kan dan in elke Mac.

Groetjes,
Turb.